Gå til innhold

Invitasjons-hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok eit bilde av invitasjonen likevel eg, så kanskje de flinkis-jenter kan komme med tips, om de kjem på noko?? Satt her og skulle prøve å sette sammen begynnelsen på eit lite forslag til korleis bryllups-invitasjonane våre skal vere, men det vart jo ikkje noko fint jo.. Elller, det er i den stilen eg vil ha det, men det er ein del som manglar liksom.....

Kva syns de flinke og kreative sjeler som de er? Nokon som har tips til kva som vil "gjør seg" på denne invitasjonen???

Vi har ein litt "røff" og naturleg stil på ein måte. Tema-fargar for bryllupet er natur-kvitt og sølv. Bordkorta skal vere grønne eføy-blad, så det er jo ein mulighet å trekke det grønne inn også kanskje, men eg har eigentleg ikkje tenkt på det... Men det manglar ein heil del på det kortet for at det skal sjå ut som eit skikkeleg bryllups-kort då, syns eg!

Når sant skal seiast føler eg liksom at eg bør legge lista litt høgare, no når eg har holdt på med kort-laging ei lita stund.. Slik som prøve-invitasjonen er laga, ser det ut som noko eg kunne gjort for eit år sidan... Før eg hadde begynt med kort-laging liksom... Hmmmmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bruke en annen farge på selve kortet? Sølv eller grønt.......

Skrevet

Hva med din bokstav i et hjerte og hans i det andre? En form for monogram...

Skrevet

Er enig i at det mangler noe ja...:klø:

Synes kortet ser veldig blast ut. Hva med noe farger? Grønt?

Skrevet

Er ikke fryktelig god i dette, men ville kanskje hatt en annen farge på bakgrunnen. Da kommer vel de hvite litt bedre frem?? Eller noe mer skrift, som f.eks. Invitasjon eller bryllup? Synes det med monogram kunne vært noe også. Kankskje i sølv???

Skrevet

Hmm, hva med å prøve gullfarget ståltråd til hjertene?

Skrevet

Oj, her var det mange tips!! *notere* Det er sølv som er fargen vår, så hjertene må nok vere i den fargen, men eg skal prøve med noko ståltråd som er litt meir markert. Har ikkje lyst å bruke for mykje fargar, men kan nok prøve å kontrastere litt med meir sølv, ja. Takk for forslag!! Monogrammet vårt skal vere på høgre sida av innsida, så eg vil ikkje bruke det på utsida, men noko meir tekst kunne kanskje gjort seg ja. Får ta ein kikk i samlinga mi, kanskje eg har noko som kan vere fint som bakgrunns-stempel på sjølve lerretet.

*tenke*

Skrevet

Kan du ikke kline på noen grønne eføyblader på invitasjonen da? Inni hjertene? Synes de bør være i samme fargene som bordkort og de andre temafargene...

Forøvrig er jeg enig med de andre, de mangler noe vesentlig. Men du har jo god tid ennå da, de skal vel ikke sendes ut før om sju til ni måneder eller noe?

Skrevet

Synes også den så veldig tykk ut den hvite greia dette sølvgreiene er festet på - hvordan skal dette trykkes ned i konvolutten?

Skrevet
Kan du ikke kline på noen grønne eføyblader på invitasjonen da? Inni hjertene? Synes de bør være i samme fargene som bordkort og de andre temafargene...

Forøvrig er jeg enig med de andre, de mangler noe vesentlig. Men du har jo god tid ennå da, de skal vel ikke sendes ut før om sju til ni måneder eller noe?

Hehe... Har GOD tid ja... Men er godt å ha tid, så eg får teeenkt mykje.. Hehe.. Eføy-blader kunne nok kanskje vore stilig... Prøvde å putte noko blader i papir-massen når eg lagde papir, men det vart ikkje noko særleg... Men kan prøve meir på det, kanskje, må finne på ein lur vri. ;)

Dokke er kjempe-snille og hjelpsomme forresten ja!!!

Skrevet
Synes også den så veldig tykk ut den hvite greia dette sølvgreiene er festet på - hvordan skal dette trykkes ned i konvolutten?

Hehe.. Den er ikkje noko særleg tjukkare enn vanleg kartong, men eg har ikkje limt den på enno, driv jo berre og eksprimenterer, så det er nok derfor den ser litt dum ut. Skal forresten lage konvoluttane sjølv, så størrelsen skal nok ikkje blir noko problem. :)

Skrevet

Hva med å ha selve kortet i sølv, sånn at det blir hvitt på sølv + sølvhjerter?

Skrevet
Får ta ein kikk i samlinga mi, kanskje eg har noko som kan vere fint som bakgrunns-stempel på sjølve lerretet.

Synes det hørtes veldig bra ut med et bakgrunns-stempel på selve lerretet!! :)

Skrevet

Vips, så vart eg kreativ att! Takk for hjelp ut av tørken, fålkens!! No luskar eg ut på hobby-rommet mitt eit lite øyeblikk.... ;)

Skrevet

Jeg synes kanskje det ble litt "kjedelig". - Men nå er jeg glad i farger da.. ;)

Det jeg umiddelbart tenkte da jeg så kortet var;

- ha kortet i samme farge som du allerede har

- lim på eføyblader/evt eføystempel om du har

- lim så på de ståltrådhjertene

Ellers ville jeg laget papiret som du laget selv i en annen farge, hvis du ikke bruker eføybladene.

Men du er igang iallfall!! :)

Skrevet

Forslag nummer 1 ble slettes ikke verst!

Nummer 2 synes jeg kanskje ble litt for rotete.

Du er på god vei nå!! :)

Skrevet

Den første var kjempefin :)

Innsiden var stilig også, men jeg lurer litt på hvor du skal plassere innbydelsesteksten?

Skrevet

Forslag 1 var kjempelekkert! 2 var fin den, også, men jeg synes det ble litt mye med skriften på siden der.

Gå for 1 du! Du er forresten kjempekreativ - får lyst til å begynne å lage kort jeg også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...