AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Eller generelt med kredittkort med ekstra bonus? jeg har egentlig sagt til meg selv at jeg aldri skal ha kredittkort, og har aldri følt behov for å ha det. Aldri hatt en regning som har gått over tida eller noe. men av en eller annen grunn satt jeg å leste om coop mastercard, og muligheten til å få 1,5% ekstra bonus i tillegg til kjøpsutbyttet. Noen som har erfaring med dette, og vil dere anbefale det? med kredittkort, er det slik at hvis en betaler regningen med én gang den kommer så er det ikke ekstra renter på den? Anonymkode: 061e3...9d5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Jeg bruker kredittkort til alt jeg kjøper, blant annet Coop Mastercard. Jeg får noen tusen kroner i året i bonus/cashback ved å gjøre dette. Betaler alltid hele summen ved forfall og får aldri et øre i rente og jeg har kun kredittkort uten noen slags årsavgift eller andre avgifter. Anonymkode: d4950...166
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): med kredittkort, er det slik at hvis en betaler regningen med én gang den kommer så er det ikke ekstra renter på den? Ja, Coop mastercard er gratis hvis du betaler hele fakturaen hver måned. Så de tusenlappene man får i bonus per år er gratis penger. Anonymkode: 385b4...6bf
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Er det flere som er fornøyd med dette? Anonymkode: 741bd...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå