GrønnNellik68 Skrevet 9. april 2021 #1 Del Skrevet 9. april 2021 https://s-n.no/70-ungdom-har-havnet-i-koronautbrudd/ Den så jeg komme gitt. Så mye festing som har vært .. mye ekstra arbeid på kommune. Klasser i karantene osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 9. april 2021 #2 Del Skrevet 9. april 2021 Mange har vært på påsketur og sørger for litt sirkulasjon av virus... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13579 Skrevet 9. april 2021 #3 Del Skrevet 9. april 2021 Bente1234 skrev (3 timer siden): https://s-n.no/70-ungdom-har-havnet-i-koronautbrudd/ Den så jeg komme gitt. Så mye festing som har vært .. mye ekstra arbeid på kommune. Klasser i karantene osv osv Det foregår nå covid19-smitte i stor skala i Trøndelag med 7 nye tilfeller i Stjørdal og 9 i Trondheim siste døgn. Dette utgjør en betydelig fare for samfunnet, med risiko for overbelastning av helsevesenet. Likevel har en ikke ennå stengt ned samfunnet slik en burde, I det minste burde en umiddelbart innført minst like strenge tiltak som de strengeste på Østlandet, helst burde tiltakene i Trøndelag vært langt strengere enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. april 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 9. april 2021 Det er stengt nå. Jeg hadde time på sykehuset på mandag blir flyttet til etter sommeren pga smittefaren🙈. Ja ja det er ikke liv om å gjøre så går greit d. Dette er jo fest på privaten og det foregår jo hver helg uansett .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. april 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 9. april 2021 stan skrev (2 timer siden): Mange har vært på påsketur og sørger for litt sirkulasjon av virus... var 1 østlending da tror de som har fiksa det ... 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. april 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 9. april 2021 De har sagt at ingen blir anmeldt istedet for at folk skjuler nærkontakter men det blir kraftig konsekvens hvis de finner ut senere at ting har blitt holdt skjult. Så de gir ungdommen en sjanse til å være ærlige for de skjuler jo hvem de har vært med. Mye ekstra arbeid .. flere klasser er hjemme i ventekarantene osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 9. april 2021 #7 Del Skrevet 9. april 2021 Ungdommene må slutte å klage over restriksjoner, de klarer ikke å holde de alikevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13579 Skrevet 9. april 2021 #8 Del Skrevet 9. april 2021 Bente1234 skrev (Akkurat nå): var 1 østlending da tror de som har fiksa det ... 😂 Allerede over 2000 i karantene med mulig smitte, muligens alvorlig sykdom/ død. Alt taler for at sykehusene blir overbelastet innen få dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13579 Skrevet 9. april 2021 #9 Del Skrevet 9. april 2021 Spesielt interessant her er at det blir advart mot all form for sosial aktivitet de neste dagene. Dette innebærer at en også advarer mot telefonisk kontakt eller kontakt via datamaskin. Smitte gjennom slike medier er ikke poengtert tidligere, men det er heller ikke motbevist. Dette kan være et viktig supplerende tiltak. Dette burde andre lære av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 9. april 2021 #10 Del Skrevet 9. april 2021 Bente1234 skrev (8 timer siden): https://s-n.no/70-ungdom-har-havnet-i-koronautbrudd/ Den så jeg komme gitt. Så mye festing som har vært .. mye ekstra arbeid på kommune. Klasser i karantene osv osv Det hjelper heller ikke på at godt voksne folk rømmer fra karanteneopphold. Men det er nok blant ungdom det er størst smittepress. Skal holde meg mest mulig hjemme fortsatt. Må jeg ut av heimen, så skal jeg følge gjeldende instruks på best mulig måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg