Gå til innhold

Ikke få hilse med hånden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er trist at vi ikkeskal kunne hilse i hånden. Mon tro om det alltid fremover vil være slike restriksjoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sannsynligvis ikke  for alltid som i uendelig, men det blir stadig mer sannsynlig at restriksjonene vil vare mange år (10 år eller mer). Så ja, det blir ingen håndhilsing på en stund heller. 

Endret av Capt. Obvious
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Gjest Gagaen
Skrevet

Jeg kommer til å fortsette med det, orker ikke ta folk i handa etter dette med korona. 

Skrevet

Jeg synes det er koselig egentlig jeg. Ikke fordi jeg misliker håndhilsning, men nå blir det isteden en litt klein improvisert halv-vinking eller noe sånt, og så litt latter og "jeg er ikke helt vant med denne enda" og så starter man på en positiv og mye mindre formell fot med personen.

Og i større møter er det VELDIG godt å slippe at alle skal gå rundt, håndhilse og presentere seg selv. 

• Liker 2
Skrevet

Å ikke hilse med hånden lenger er ene og alene det aller beste og det mest fantastiske Korona har ført med seg. Må denne vanen forbli slik den er nå for evig og alltid.

Skrevet (endret)

Endret av Cleo88
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det er noe av det positive med korona.

Skrevet

Er bare glad jeg slipper å ta i svette hender jeg.

Synes faktisk det er litt utrolig at folk blir småsnurt når man ikke tar de i hånden. Møtte en venninnes nye kjæreste her om dagen helt tilfeldig når vi var ute på tur. Så tar han frem hånda for å hilse, jeg smiler og sier corona og hilser med et vink på et vis..:ler: Jeg så jo han ble litt paff og så litt surt på meg der vi sto... Så fikk jeg høre etterpå at han synes jeg var frekk som ikke tok han i hånda..:klaske:

• Opprett ny...