Gå til innhold

Hvor lenge er det siden du skled og falt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er evigheter siden jeg har sklidd og falt på isen. Jeg vet ikke om det er på grunn av klimaet, eller kanskje jeg har blitt mer varsom med alderen.

Når tryna du sist? Gikk det bra?

Anonymkode: 103c1...35c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I går på en rot i skogen. Fort ned og fort opp.. Går mye tur, da helst i skog og mark  med litt tempo og av og til blir det trynings, går stort sett alltid bra

Anonymkode: c8cf4...b80

Skrevet

Husker ikke om jeg sparket borti eller skled, men falt på kirkegården før jul. Gikk bra. Jeg tryner ofte da. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk rett på baken på en løpetur i januar. Var is under snø, og slak nedoverbakke. 

Har kanskje 1-3 slike i året. Enten is, eller røtter, eller en sten som plutselig står opp.

Er bare 40, så foreløpig har det kun gitt et lite blåmerke, og såret stolthet om det er noen i nærheten. 

Anonymkode: 3b0bc...98b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det i vinter. Gikk rett på ræva da jeg måtte løpe etter ungene som slo seg kraftig i en isete, bratt og lang akebakke, litt på skjeiva, og brakk halebeinet sideveis mens jeg rutsja ned den verste, lengste og mest humplete og hardeste aketuren ukontrollert i smerte. Det ble mye tårer på ei gang, ambulanse og donutring på ubestemt tid.

Anonymkode: 43c35...e5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt over et år siden. Det var glatt som faen å beina forsvant under meg, rett foran hovedinngangen på høyskolen 🙄 

Anonymkode: 7f4a0...e9f

Skrevet

Skled en gang i januar, skulle løpe til bussen og trodde det var trygt fordi det var strødd. Klarte selvfølgelig å tråkke et sted det ikke var noen steiner, datt og skrapte opp knær og hender på stenene😂

Skrevet

Sist jeg falt såpass at jeg fikk skikkelig vondt var i desember 2019, i en nedoverbakke med mye glattis. Sikkert blitt noen småfall siden, men ikke noe verre enn at jeg ble litt bløt eller møkkete. 

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere i vinter, kanskje 1-2 måneder siden, var egentlig ikke isen i seg selv, men fordi det var nybrøytet med løssnø oppå. Helt utrolig at det er lov å etterlate et slikt glatt/speilblankt snølag etter brøyting av gang- og sykkelvei. 

Fortsatt litt ømt i korsrygg innimellom, det var vondt flere uker, og i begynnelsen vanskelig å ligge på. 

Anonymkode: adba3...0a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...