AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Jeg er så dårlig på å skjønne og følge med på lønn, men nå tror jeg at jeg har fått utbetalt for mye. Må jeg ordne opp i dette selv, eller vil arbeidsgiver finne ut av det selv? Jeg sluttet i jobben i mars, og fikk nå utbetalt penger i april? Men det er ikke full lønn, så skjønner ikke hva dette er?? Anonymkode: eae21...222
Mokkilokki Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Har du sjekket om det er feriepengene som er kommet i tillegg? Det er normalt at de blir utbetalt på siste lønn.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Mokkilokki skrev (3 minutter siden): Har du sjekket om det er feriepengene som er kommet i tillegg? Det er normalt at de blir utbetalt på siste lønn. Nei, men da er det sikkert det! Ser at det ikke er gitt noen bruttolønn på slippen, bare tillegg og feriepenger (skjønte jo ikke det jeg...), men FP betyr vel feriepenger. Takk! Anonymkode: eae21...222 1
Taluno Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Det er nok sluttoppgjøret du har fått. Det er vanlig at sluttoppgjøret kommer etter man har sluttet, med feriepenger og annen utestående lønn.
Kristin70 Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Men det er ikke full lønn, så skjønner ikke hva dette er?? Anonymkode: eae21...222 Ring og spør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå