Månekvinnen Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 Er det noen andre som har hatt lignende opplevelser? Søsteren min og jeg satt her om dagen (rettere sagt for 1 år siden) og snakket med mamma og pappa om rotta vår Una, som søsteren min og jeg pleide og ha. "Ja, jeg er jo glad dere tok den med til dyrlegen og avlivet den, den hadde det jo ikke bra" Mamma og pappa ser på hverandre (akkurat som på finn.no reklamen, der de har solgt playstation til sønnen) "Ja eeh...det var fint det!" Det viste seg etterhvert at onkelen vår hadde tatt den med ut i skogen og drept den istedet Ikke noe traumatisk opplevelse altså, men litt rart var det jo! Ting som kommer fram etterhvert som tiden går... Noen andre?
Arkana Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Foreldrene mine har heldigvis alltid ment at barn skal få vite sannheten, og det er jeg enig i. Da hunden til samboeren min ble syk (da han var liten altså) sa foreldrene at hunden skulle bli sendt bort til en gård, hvor den kunne leke og ha det bra, når den istedet ble avlivet. Jeg synes det er helt forferdelig. Ungene fikk ikke engang ta farvel med kjæledyret, de bare kom hjem en dag og den var vekk. Da kattene våre døde fikk jeg og broren min alltid vite alt, og da de kom hjem med dem (de ble begravet i hagen) satt jeg og holdt den døde katten og koste med den. Høres sikkert litt morbid ut for noen av dere, men jeg hadde blitt virkelig såret om foreldrene mine hadde tatt fra meg sjansen til å si farvel til et kjæledyr. Så, jeg er glad jeg ikke har fått noen slike aha-opplevelser i ettertid. (men nå skrev jeg meg litt ut over spørsmålet ditt da )
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Sidespor, men jeg syntes foreldrene dine også burde fortalt deg at det ikke er særlig bra å kose med døde dyr.
Arkana Skrevet 29. august 2005 #4 Skrevet 29. august 2005 Sidespor, men jeg syntes foreldrene dine også burde fortalt deg at det ikke er særlig bra å kose med døde dyr. ← Ja, det har jeg tydeligvis tatt stor skade av.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #5 Skrevet 29. august 2005 Ja, det har jeg tydeligvis tatt stor skade av. ← Tydligvis ikke, men hva har det med saken å gjøre?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Min samboer fikk en kanin da han var liten av naboen. Da denne kaninen ble gammel, sa foreldrene til samboeren min at den skulle komme til en gård på landet da den forsvant, men sannheten var at det var naboen som tok den tilbake som søndagsmiddag....
Månekvinnen Skrevet 30. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2005 Min samboer fikk en kanin da han var liten av naboen. Da denne kaninen ble gammel, sa foreldrene til samboeren min at den skulle komme til en gård på landet da den forsvant, men sannheten var at det var naboen som tok den tilbake som søndagsmiddag.... ← Huffda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå