Gå til innhold

Hvorfor er folk her inne nedlatende mot overvektige kvinner??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere er ikke noe bedre selv da dere ser ned på andre mennesker. Er bare trist... 

Anonymkode: 1b53b...cf4

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke bedre, men vesentlig lettere og penere.

Anonymkode: 50d49...d73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke nedlatende mennesker er noe særlig pene 🙄

Anonymkode: 60ee4...8ed

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke nødvendigvis, fyldige kvinner kan være like vakre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er folk her inne nedlatende mot overvektige kvinner??Dere er ikke noe bedre selv da dere ser ned på andre mennesker. Er bare trist... 

Det er muligens de samme trollene som er nedlatende mot og hetser uføre og aspbergere og kvinner generelt som driver på med å være nedlatende mot overvektige kvinner. Kanskje de liker å tråkke på mennesker.

Anonymkode: c09c4...d2f

• Liker 15
Skrevet (endret)

Er folk det da? Mulig det er snakk om underforum jeg ikke er innom, men jeg kan ikke komme på så mange tråder der "overvektige kvinner" er tema eller relevant. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (3 minutter siden):

Er folk det da? Mulig det er snakk om underforum jeg ikke er innom, men jeg kan ikke komme på så mange tråder der "overvektige kvinner" er tema eller relevant. 

På helseforum kommer de ofte inn i tråder som handler om slanking og "fatshamer" 

Anonymkode: 7cf87...35d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk her inne er nedlatende mot alle.

Tåler man ikke det, er det feil plass å være. Uansett om man er hårsår fordi man er tykk/tynn, ufør/rik, vil ha barn/ikke vil ha barn.

Anonymkode: ee487...505

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett at noen er nedlatende.. Eksempler?

Anonymkode: 0ac0e...7eb

Skrevet

Om man har det i seg å føle seg bedre av og gjerne enda mer superior i eget liv, så er det vel så enkelt som at man er  mer nedlatende ovenfor de man føler seg overlegen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det virker som om folk her inne er nedlatende mot alle kvinner.

Anonymkode: 63cf8...554

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På Internett er folk slemme mot alle. Så er det og slik at man legger merke til kommentar hvor man føler seg truffet, mens man stort sett ignorerer de om man ikke føler seg truffet.

Anonymkode: 38f51...cbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg synes det vitner om manglende viljestyrke. Overvekt fører til dårlig helse og overvektige mennesker er lite pene. Ja, det finnes sikkert de som er pene tross overvekten, men ethvert menneske vil se best ut som normalvektig.

Jeg har selv ti kilo for mye, og det skyldes utelukkende at jeg ikke har tilstrekkelig "guts" til å ta høyst nødvendige grep. I likhet med 99% av overvektige, kan jeg verken skylde på lav forbrenning eller store psykiske vansker...

Anonymkode: f17b5...3f4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere er ikke noe bedre selv da dere ser ned på andre mennesker. Er bare trist... 

Redd de skal stikke av med de slanke mennene 👍🏻

Anonymkode: 700c9...764

Skrevet

Fordi folk tenker at overvektige mennesker kan tråkkes på.Det har blitt en ting som er "ok".  De maser om viljestyrke og alt det der, men de skjønner ikke egentlig hva som er greia. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg synes det virker som om folk her inne er nedlatende mot alle kvinner.

Anonymkode: 63cf8...554

Helt riktig kan ikke legge ut en ting før noen må si noe negativt. Men blir nå vant til det.

Anonymkode: 700c9...764

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi jeg synes det vitner om manglende viljestyrke. Overvekt fører til dårlig helse og overvektige mennesker er lite pene. Ja, det finnes sikkert de som er pene tross overvekten, men ethvert menneske vil se best ut som normalvektig.

Jeg har selv ti kilo for mye, og det skyldes utelukkende at jeg ikke har tilstrekkelig "guts" til å ta høyst nødvendige grep. I likhet med 99% av overvektige, kan jeg verken skylde på lav forbrenning eller store psykiske vansker...

Javel. Du om det. Men også overvektige mennesker bør behandles med respekt.

Anonymkode: 21e3c...6b3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel lite som viser mangel på selvkontroll like mye som overvekt. Derfor tenker jeg.

Anonymkode: 85f68...572

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så hvis noen har dårlig viljestyrke og helse, samt er mindre pene (ifølge deg) så er det ok å snakke nedlatende om dem? 

Jeg har en bmi på 29 og jeg er frisk, sunn og sporty og har et ansikt som er over snittet pent. Og jeg vet mange som er som meg. 

Anonymkode: 34458...a6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at slankeopererte ofte er nedlatende mot overvektige kvinner. "Det er jo bare å spise mindre, så blir du slank". Som om det funket for dem, før de fikk en operasjon som fysisk hindret dem i å spise mindre?

Anonymkode: 729c8...f6a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...