Gå til innhold

Hvis det er lov å reise utenlands til sommeren, hvor ville du dratt og hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt usikker, men ville ikke reist til plasser hvor "alle andre" reiser mtp mengden folk. Er ikke så glad i steder med for mye turisme generelt. Italia virker fristende da. Aller helst ville jeg reist lengst mulig vekk, men mtp at man aldri vet om det oppstår nye restriksjoner og kanskje kort varsel før nedstenging så vil jeg ikke ta sjansen på en flytur som er 12t unna. 

Anonymkode: 5566b...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville reist til Nice eller Cannes i den franske rivieraen. Her får du både storbyferie og sydenferie i ett på grunn av klimaet. Er nok mye folk, kan eventuelt bo i landsbyer rundt storbyene og heller ta en dagstur til byen. Trenger også å snakke fransk for å ikke glemme det jeg allerede har lært. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Island, feste i Reykjarvik og bada i den blå lagune. Enkelt og ikkje for langt.

Anonymkode: d0b88...df4

AnonymBruker
Skrevet

Til mitt ferieparadis i Sverige 

Anonymkode: 628ab...c9f

• Liker 1
Skrevet

Til Nice på alenetur! Evt med en venninne. Pleier å ta en tur hit hvert år, savner det nå! 

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet

Norge for å møte familie jeg ikke har sett siden før korona.

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å reise hvor en vil og når en vil !!!!!!

Anonymkode: 116dd...60a

Skrevet

Jeg skal reise til Spania. For å besøke familie

AnonymBruker
Skrevet

Los Angeles. Så den amerikanske svigermoren min endelig kan få møte sitt eneste barnebarn, før hun fyller to 💔

Anonymkode: 0a4e5...1b1

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Barcelona, fordi det er lenge siden jeg har vært der og jeg er veldig glad i den byen. 

AnonymBruker
Skrevet

London! Alltid London! Gå i parker, Kew Gardens eller andre steder ute hvis det er fint vær, shopping hvis det er ok vær, og museum hvis det er altfor varmt eller dårlig vær. Alltid noe man kan se eller gjøre. Dagsturer utenfor byen hvis man er der lenge og er lei av bylivet.

Åh, jeg gleder meg til jeg kan reise tilbake!

Anonymkode: 35116...93c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sardinia. Den planlagte reisen dit i fjor ble avlyst. Så planen blir å gjennomføre den planlagte reisen når tiden for det er inne. 

Anonymkode: 56721...270

Skrevet

Hvis det hadde gått an å reise:

Australia, fordi vi hadde planlagt det allerede før koronaen kom ifjor. Roadtrip på østkysten. Australia har stått på reiselista mi i mange år! Gleder meg til jeg kan reise dit, folka jeg har møtt derfra er utrolig hyggelige, og naturen ser fantastisk ut.

Kunne også gjerne reist til California. Eller Danmark. Eller Italia. Eller Paris..... 

Enn så lenge planlegger vi Norgesferie, og tar heller en tur i Europa til høsten. Orker ikke å planlegge og glede meg til en tur som kanskje ikke blir noe av, ble skuffet nok i fjor da vi måtte avlyse ferien til Mexico to uker før vi skulle dra (i påskeferien, så den ble planlagt før korona).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle steder, men spesielt London, New York, Wien og Paris.

Anonymkode: e86c9...4c0

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å reise. Spørsmålet er bare om det blir karantene, evt. hvor lenge.

Jeg reiser uansett, men vi kommer til å leie et hus litt avsidesliggende i enten Frankrike, Italia eller Portugal. 

Vi vil muligens kombinere det med litt storbyferie, men dersom jeg ikke er vaksinert vil vi nok revurdere hvor mye storby vi gidder. Turistmagnetene har jeg aldri vært tiltrukket av. Vi liker å ha det litt privat, og det har vi alltid gjort, så jeg synes ikke veldig mye endrer seg med covid. 

Anonymkode: b2a32...e89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til USA for å besøke en god venn.

Anonymkode: 4bc4f...8c3

Skrevet

Til mitt favorittland Syden, fordi det er garantert varmt og godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hong Kong.

Anonymkode: 66dae...f6a

AnonymBruker
Skrevet

Har mye å ta igjen av utsatte reiser så det måtte ha blitt flere steder i England, Nice og andre byer langs rivieraen, St. Petersburg. 

Anonymkode: f1e71...49c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reist til huset vårt i Spania, vi fikk omsider folk til å se til huset, men vi kjenner likevel på følelsen av å få dratt ned selv å se at alt er ok. 

Anonymkode: 04dc8...2d4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...