AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Hva kommer det av? Alt fra 2 til 5 orgasmer hver dag?! Aldri vært slik før.. Da var det 1-2 orgasmer pr uke. Det er ikke det at jeg ikke liker det, jeg bare forstår ikke hva det kommer av? -Kvinne Anonymkode: 0c245...39a
treningsgal Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Opplever det samme. Startet i sommer, og har ikke gitt seg heller🙈 har aldri hatt SÅ mye lyst som nå, selv ikke som ungdom😅 34år 3
wandagirl Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Kjenner meg igjen. Tenkte det var pga p-piller, men kanskje det er alderen😅 36 år. 1
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva kommer det av? Alt fra 2 til 5 orgasmer hver dag?! Aldri vært slik før.. Da var det 1-2 orgasmer pr uke. Det er ikke det at jeg ikke liker det, jeg bare forstår ikke hva det kommer av? -Kvinne Anonymkode: 0c245...39a Er det ikke vårsola som varmer opp fantasiene dine og spiller deg et puss tror du? Eller har du opplevd noe som har gjordt deg glad? Plutselig sykdomsfri? Kjæreste i siktet? Hormon prevensjons fri? Økt testosteron nivået?... Du trenger ikke svare på alt, det er bare noen symptomer som gjør oss kåtere enn normalt😉 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Godt å se jeg ikke er alene😂 det er jo bare flott, men samtidlig blir jeg litt «men kjære vene, slapp av»😂 Jeg har ikke sett sol mer enn en gang på tre uker så solen utgår. Snø er det også så været er ikke en faktor, det er nitrist. Vært uten prevensjon i ett år. Får bare nyte så lenge det varer😊 Anonymkode: 0c245...39a
Jentegutt Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Jeg også, men har alltid vært veldig kåt av meg, onanerer 2 til 3 ganger daglig.
petter333 Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 kommer helt sikkert av alder, kanskje du har litt bedre tid. det er jo bare å nyte det
petter333 Skrevet 12. april 2021 #9 Skrevet 12. april 2021 hva jobber du med når du har så mye tid til å tenke på sex
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #10 Skrevet 12. april 2021 Ettersom du har slutta på prevensjon kan det jo være at du bare har fått tilbake eggløsning. Jeg er superkåt en ti dagers tid i forbindelse med eggløsning 😊 men jeg merker jo at sexlysten har blitt høyere med årene, er nå 36. Anonymkode: 8164f...d19
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #11 Skrevet 12. april 2021 petter333 skrev (7 timer siden): hva jobber du med når du har så mye tid til å tenke på sex Jeg jobber som tømrer. Hva skal det ha for noe betydning? Sex kan man tenke på så ofte man vil? Anonymkode: 0c245...39a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #12 Skrevet 12. april 2021 Høres egentlig litt slitsomt ut. Eneste gangene jeg får så mange orgasmer er "dagen derpå" etter en skikkelig fyllekule! Da kan jeg ha en enorm lyst som ikke roer seg, og orgasmene er også veldig intense sånn at jeg må stønne og vri meg ordentlig (stønner aldri til vanlig). Det er jo skikkelig digg på en måte, men må jo si at det er minst like deilig å komme tilbake til hverdagen dagen etterpå og ha normal lyst igjen. Jeg har jo hverken tid og lyst til å ligge å fingre meg hele dagen. Så å ha det sånn som deg på daglig basis høres slitsomt ut. Da blir det jo sånn at man føler at man MÅ onanere for å døyve den intense kåtheten, og ikke fordi man nødvendigvis har lyst. Anonymkode: baea7...098
Nobia Skrevet 12. april 2021 #13 Skrevet 12. april 2021 Er i samme situasjon selv. Kåt fra morgen til kveld. Kunne lett ha onanert mange ganger men er ikke mulighet til det hver dag. Men når jeg er alene brukes hånda flittig. Har stor sex apetitt med mange fantasier og ønsker angående vårt sexliv, men når fruen bare avviser meg og aldri tasfer eller noe så blir det å onanere alene når muligheten byr seg. Mann 35
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #14 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres egentlig litt slitsomt ut. Eneste gangene jeg får så mange orgasmer er "dagen derpå" etter en skikkelig fyllekule! Da kan jeg ha en enorm lyst som ikke roer seg, og orgasmene er også veldig intense sånn at jeg må stønne og vri meg ordentlig (stønner aldri til vanlig). Det er jo skikkelig digg på en måte, men må jo si at det er minst like deilig å komme tilbake til hverdagen dagen etterpå og ha normal lyst igjen. Jeg har jo hverken tid og lyst til å ligge å fingre meg hele dagen. Så å ha det sånn som deg på daglig basis høres slitsomt ut. Da blir det jo sånn at man føler at man MÅ onanere for å døyve den intense kåtheten, og ikke fordi man nødvendigvis har lyst. Anonymkode: baea7...098 Vil ikke si det er plagsomt egentlig, heller dette enn ikke lyst. Ligger ikke å fingrer hele dagen heller, tar tre på rappen og en før jeg legger meg. Det går fint😊 Anonymkode: 0c245...39a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #15 Skrevet 12. april 2021 Nobia skrev (40 minutter siden): Er i samme situasjon selv. Kåt fra morgen til kveld. Kunne lett ha onanert mange ganger men er ikke mulighet til det hver dag. Men når jeg er alene brukes hånda flittig. Har stor sex apetitt med mange fantasier og ønsker angående vårt sexliv, men når fruen bare avviser meg og aldri tasfer eller noe så blir det å onanere alene når muligheten byr seg. Mann 35 Forstår frustrasjonen din.. Håper kona di kommer sterkere tilbake😊 Anonymkode: 0c245...39a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #16 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 23.58): Hva kommer det av? Alt fra 2 til 5 orgasmer hver dag?! Aldri vært slik før.. Da var det 1-2 orgasmer pr uke. Det er ikke det at jeg ikke liker det, jeg bare forstår ikke hva det kommer av? -Kvinne Anonymkode: 0c245...39a Kanskje du er gravid Anonymkode: c0814...5a4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #17 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kanskje du er gravid Anonymkode: c0814...5a4 Han er steril så det tror jeg ikke😅 Anonymkode: 0c245...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå