Matdronningen Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Noen som veit korleis DNA tester fungerer? Min mormor voks opp på barnehjem, ingen har fått vite noke om slekta hinna. Jeg lurer på om jeg tar en DNA test på myheritage, vil da evt mine tremenninger på mormor si side dukke opp? Går DNA test så langt bak i slekt? Mormor er død, føler på jeg har lyst å vite mer om hvem hun var, hvor hun kom fra. Lite sannsynlig Norge.
Gjest Laffatus Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 (endret) Om din famillie har tatt test så kan det gå bra. Har tatt testen de du søker i din famillie mår ta dna test der får og finne noe .Om ikke Kan du ta kontakt med arkivet kanskje det ligger noe der . Kan ligge informasjon om henne eller barnehjemme sitt arkiv om det finnes .jeg fant mye om min oldemor vi ikke viste på arkivet i oslo da hennes pappirer lå der. Fant famillie hemmelighet ingen veit om . Er ikke sikkert din mormor selv viste noe. Om du veit hvor hu er døpt kan det stå hvem hennes foreldre er i kirkeboka i fra hennes år. Håpper dette kan jeg hjelpe deg Endret 8. april 2021 av Laffatus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå