Gå til innhold

Gjenåpning, er ebryllup et privat arrangement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Beklager hvis dette er litt dumt spørsmål. Jeg forstår bare virkelig ikke reglene helt  

Bryllup det regnes vel som en privat sammenkomst eller? Så trinn to, vil si max 20 i et bryllup? 

Hvis man har partytelt, endrer dette da reglene, hvis det blir sett på som utendørs? 

Takknemlig for svar 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hvem som helst kan ikke komme på et bryllup. Man trenger en invitasjon

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du at den kunne vært offentlig, mener du?

Anonymkode: 3e429...e03

Skrevet

Ja bryllup er privat med mindre det er åpen invitasjon for hele befolkningen?

• Liker 1
Skrevet

Ok, takk for svar. 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Coffee1234 said:

Hei 

Beklager hvis dette er litt dumt spørsmål. Jeg forstår bare virkelig ikke reglene helt  

Bryllup det regnes vel som en privat sammenkomst eller? Så trinn to, vil si max 20 i et bryllup? 

Hvis man har partytelt, endrer dette da reglene, hvis det blir sett på som utendørs? 

Takknemlig for svar 

Det spørs på hvordan bryllupsfeiringa organiseres og egentlig på lokalet. Om man har partytelt hjemme blir det en privat sammenkomst utendørs. Dersom det er på en restaurant med alle rettigheter er det vel et arrangement.

Anonymkode: 12581...905

AnonymBruker
Skrevet

Ebryllup er vel kun online? Alle kan dermed delta. Uansett antall:-).

Anonymkode: 04fbc...736

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi ringte kommunen å sjekket opp i dette da vi skulle ha giftet oss rett dør sommeren.

Vielsen er ett arrangement, middag etterpå er en sammenkomst. 
Dvs slik det er nå så kan det være 50 på vielse og 10 på middag etterpå. Trinn to er 200 på vielse og 20 på middag (hvis jeg ikke husker helt feil) 

Anonymkode: 2f69e...c2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 0.32):

Det spørs på hvordan bryllupsfeiringa organiseres og egentlig på lokalet. Om man har partytelt hjemme blir det en privat sammenkomst utendørs. Dersom det er på en restaurant med alle rettigheter er det vel et arrangement.

Anonymkode: 12581...905

AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 7.38):

Vi ringte kommunen å sjekket opp i dette da vi skulle ha giftet oss rett dør sommeren.

Vielsen er ett arrangement, middag etterpå er en sammenkomst. 
Dvs slik det er nå så kan det være 50 på vielse og 10 på middag etterpå. Trinn to er 200 på vielse og 20 på middag (hvis jeg ikke husker helt feil) 

Anonymkode: 2f69e...c2d

Nå ble nettopp statsministeren dømt for å ha holdt for stort arrangement på en middag. Alt dere nevner her regnes som privat arrangement.

Anonymkode: 320bc...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...