Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samtidig så har Bærum sykehus rekordhøyt tall på innlagte. Er det da tiden for å åpne mer opp?

Har snart gått ut av tellingen på hvor mange ganger vi har sittet i karantene og testet.

Barna savner skolen, men jeg er redd dette bare blir kortvarig før ny omgang med karantene og jeg blir da også tatt ut fra jobb i helsevesenet. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommuneoverlegene og kommunene rundt om er hardt instruert av FHI om å holde barnehager og skoler åpne. Virker som de kun stenger skolene nå dersom det er fare for at testing, analyse og smittesporingen bryter sammen. Blir ikke overrasket om man stenger ned igjen om kort tid. 

Skrevet (endret)
zemer skrev (33 minutter siden):

Samtidig så har Bærum sykehus rekordhøyt tall på innlagte. Er det da tiden for å åpne mer opp?

Har snart gått ut av tellingen på hvor mange ganger vi har sittet i karantene og testet.

Barna savner skolen, men jeg er redd dette bare blir kortvarig før ny omgang med karantene og jeg blir da også tatt ut fra jobb i helsevesenet. 

Det er helt idiotisk å ikke stenge skolene da smitten florerer blant yngre der. Pokker meg helt latterlig! På sommeren er det helt greit med stengte skoler i 2 mnd, men i en pandemi er det helt krise å stenge de noen uker. For noen nolduser som sitter å bestemmer..De klager over høye smittetall men gjør ikke noe der det er masse smitte. Akkurat som i mange andre kommuner.

Endret av NorthernLight
  • Liker 4
  • Opprett ny...