EXIA Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Hei! Jeg har termin i slutten av juni. Bor i Midt-Norge, og temperaturer her kan varie veldig om sommeren. Har lest litt og skjønt at det uansett kan være greit å ha en tynn sovepose til baby. Det finnes mange forskjellige på markedet ser jeg etter å ha googlet . Noen som kan anbefale en som er god og trygg for baby?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Vi brukte H&M sine i bomull hele året - med langermet pysj på vinteren og kortermet/kun bleie på sommeren. Anonymkode: 3d560...aad 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Har brukt hm og ikea sine hele året med begge mine. Variere bekledningen i dem. Anonymkode: 71479...b28
kaleidoskop Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Ikke sikkert du trenger pose. Vi kjøpte det, men aldri brukt. Har en baby som ligger stille hele natta under dyna. Så jeg ville ventet med å kjøpe.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 kaleidoskop skrev (1 time siden): Ikke sikkert du trenger pose. Vi kjøpte det, men aldri brukt. Har en baby som ligger stille hele natta under dyna. Så jeg ville ventet med å kjøpe. Hvorfor skal ts kjøpe dyne, da..? Pose er tryggere mtp krybbedød. Anonymkode: 71479...b28 2
camliiaa Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Vi følte posen roet han mer ned enn dyna som han sparket av seg. Den på H&M er den eneste vi har brukt, for der er det en knapp på skulder, og glidelås langs posen, og ikke på magen eller rygg/nakke 😊
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Vi har brukt aden & anais sine tynne om sommeren. Syns det har vært godt å alltid kunne ha en liten pysj under så da har vi kjøpt de. HM resten av året. De er ganske varme, selv om de kjennes tynne ut. Så med feber så ble de for varme om vinteren selv med bare bleia under. Da var Aden & anais 1 tog gull verdt. (Vår fikk ikke sove uten pose, så måtte ha på selv med feber) Anonymkode: b2546...5d9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har brukt aden & anais sine tynne om sommeren. Syns det har vært godt å alltid kunne ha en liten pysj under så da har vi kjøpt de. HM resten av året. De er ganske varme, selv om de kjennes tynne ut. Så med feber så ble de for varme om vinteren selv med bare bleia under. Da var Aden & anais 1 tog gull verdt. (Vår fikk ikke sove uten pose, så måtte ha på selv med feber) Anonymkode: b2546...5d9 Ja, for HM sin er 2 eller 2,5 TOG?🤔 Anonymkode: b516e...b1b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, for HM sin er 2 eller 2,5 TOG?🤔 Anonymkode: b516e...b1b 2,6 TOG står det i mine fra HM som er kjøpt det siste året. Det er samme modell som de har i nettbutikken nå. De er i utgangspunktet for varme for sommer uten aircon. Ikea har fått inn ny type som er ganske greie i 1 eller 1,5. TOG. Husker ikke helt. Men anbefaler absolutt aden & anais 👌 Anonymkode: b2546...5d9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): 2,6 TOG står det i mine fra HM som er kjøpt det siste året. Det er samme modell som de har i nettbutikken nå. De er i utgangspunktet for varme for sommer uten aircon. Ikea har fått inn ny type som er ganske greie i 1 eller 1,5. TOG. Husker ikke helt. Men anbefaler absolutt aden & anais 👌 Anonymkode: b2546...5d9 Supert 😊 Må nok bestille en sånn. Anonymkode: b516e...b1b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 Takker for svar alle. Tenker også at jeg bestiller den f4a aden og anais. Anonymkode: b1209...948
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 Aden og anais har alt fra 1 til 3 tog tror jeg. De har en 1 TOG til fin pris på babyshop nå 😊 Anonymkode: b2546...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå