Gå til innhold

Er bydamer kåtere enn bygdedamer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din erfaring?

Anonymkode: 22e6a...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken sammenheng skulle det liksom hatt?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Omvendt vil jeg si, etter å ha reist rundt i dette landet i noen år.

Anonymkode: b41f4...c38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Ingen sammenheng. Det bor forskjellige folk både i by og bygd  ;)

Anonymkode: a7e77...75a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart omvendt! Bygdajentene er mer selvsikker og «wild».

Anonymkode: 3ffcd...032

• Liker 5
Skrevet

Synes det avhenger om hun har humor og ikke tar seg selv så høytydelig, og samtidig være seriøs, flørtende, hyggelig og lett å prate med om dagligdagse ting. Etter en stund glir praten over til sex, nå blir det mere intimt og spennende. Iveren og innholdet i samtalen er avgjørende hvor vi drar sammen etterpå. I denne kontaktfasen som gir kjemi kan nok spille en vesentlig rolle hvor kåt og utholdende hun blir. Kåt, kåtere kåtest? da snakker vi vel egentlig om hvor utholdene vi er?

Langt oppi nord har dem alt unntatt den intime og spennende samtalen, der sier de bare: Ska vi pule? men det er ikke mannen de egentlig vil ha, det er kuken😅

På bygda generelt i norge er det iallefall slik at du er ikke skikkelig pult før hanen galer😅

Bykvinner har jeg ikke så mye erfaring med, som oftes kommer jeg i kontakt med bygdakvinner på vift først... Så inntil videre holder jeg en knapp på kvinner fra bygda.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Synes det avhenger om hun har humor og ikke tar seg selv så høytydelig, og samtidig være seriøs, flørtende, hyggelig og lett å prate med om dagligdagse ting. Etter en stund glir praten over til sex, nå blir det mere intimt og spennende. Iveren og innholdet i samtalen er avgjørende hvor vi drar sammen etterpå. I denne kontaktfasen som gir kjemi kan nok spille en vesentlig rolle hvor kåt og utholdende hun blir. Kåt, kåtere kåtest? da snakker vi vel egentlig om hvor utholdene vi er?

Langt oppi nord har dem alt unntatt den intime og spennende samtalen, der sier de bare: Ska vi pule? men det er ikke mannen de egentlig vil ha, det er kuken😅

På bygda generelt i norge er det iallefall slik at du er ikke skikkelig pult før hanen galer😅

Bykvinner har jeg ikke så mye erfaring med, som oftes kommer jeg i kontakt med bygdakvinner på vift først... Så inntil videre holder jeg en knapp på kvinner fra bygda.

Herregud for nå svada🤮

Anonymkode: 02e2c...f6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er din erfaring?

Har en følelse av at svært få har tilstrekkelig erfaring med begge deler. Min erfaring er at småby-damer er de kåteste. 

Anonymkode: 0203b...915

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

😂😂 Bygdekvinner er ofte utsultet siden det er lengre mellom mannfolkene, så er nok derfor de er mere vill i senga. 

I tillegg har de humor og tar seg ikke så høytidlig.

Anonymkode: a6a11...f43

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenner veldig på å utforske nye seksualpartnere, syntes rett og slett one night stands er herlig. Mitt inntrykk er at bydamer er litt mer kresne, mens bygdejentene mer bare vil ha en fremmed kuk - er det noen nye som dukker opp i bygda, så skal han prøves. Det som gjør det ekstra gøy, er at bygdejentene ofte har det "perfekte" livet, med 2,5 barn, stasjonsvogn, stort hus og er sammen med ungdomskjæresten. Men etter to øl, så vil de knulle noe nytt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

😂😂 Bygdekvinner er ofte utsultet siden det er lengre mellom mannfolkene, så er nok derfor de er mere vill i senga. 

Enig i det ja, men BDSM vet de ikke hva er?  De tror det betyr: Bare Du Slikker Mus🙈

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Enig i det ja, men BDSM vet de ikke hva er?  De tror det betyr: Bare Du Slikker Mus🙈

Jeg kommer fra ett sted med 100 innbyggere og vet godt hva BDSM er😁

Skrevet

Du spør generelt: Altså om kvinner som bor utenfor byene er kåtere enn de som bor i byene.

Du hører vel selv at det er et helt meningsløst spørsmål?

Akkurat som menn er kvinner forskjellige. Og det er ingen genetisk forskjell som skulle tilsi annen tenning eller sexlyst eller sexbehov avhengig av bosted.

Legg også til at nordmenn er et bygdefolk. Nesten alle som du treffer i byen har røtter i distriktene.

Hvilke enkelterfaringer tilfeldige forumbrukere har, er ingenting verdt. Sånt handler om nettopp tilfeldigheter.

Spørsmålet ditt kan ikke besvares.

AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (3 minutter siden):

Du spør generelt: Altså om kvinner som bor utenfor byene er kåtere enn de som bor i byene.

Du hører vel selv at det er et helt meningsløst spørsmål?

Akkurat som menn er kvinner forskjellige. Og det er ingen genetisk forskjell som skulle tilsi annen tenning eller sexlyst eller sexbehov avhengig av bosted.

Legg også til at nordmenn er et bygdefolk. Nesten alle som du treffer i byen har røtter i distriktene.

Hvilke enkelterfaringer tilfeldige forumbrukere har, er ingenting verdt. Sånt handler om nettopp tilfeldigheter.

Spørsmålet ditt kan ikke besvares.

Kunne ikke vært mer enig. Ute etter å sette byfolk opp mot bygdefolk. Ingen mening i dette spørsmålet men pussig nok er det noen griser som har fasitsvar på det og😤

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg kommer fra ett sted med 100 innbyggere og vet godt hva BDSM er😁

Jauda, det var bare en fleip, de vet meget godt hva det er...

Det kom ei fra byen for å holde homeparty for sexleketøy til bygda. Hun forventet nok sikkert bare kvinner kl 16, men ryktet spredde seg fort, og på bygda har vi jo allerede startet forspillet til fest. Så det var en blanding kvinner og menn med høy selvtilit og kjøpelyst. Lattern lå iallefall løst og vi hadde det gøy... og senere kom jo spenningen med å åpne pakken og se hva man hadde bestilt...

AnonymBruker
Skrevet

Min lille erfaring er at damer fra mindre steder er langt kåtere. De har ventet lengre, og har færre alternativer, de kan være ganske intense. De må også behandles ekstra forsiktig, de kan være mer sårbare. Damer fra mindre steder er herlige synes jeg, mindre blaserte.

Anonymkode: 99ff3...78c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er stort sett kvinneunderskudd på bygda, så de kan velge og vrake.

Anonymkode: a0bdf...86a

AnonymBruker
Skrevet

Sammensatt dette i Norge. 
Stor forskjell på bygdejenter i sør og nordpå i vårt langstrakte land. På fest på bygda i Finnmark er det ingen myte. Kjør meg på tjukken og ta meg sørover. 
Lenger sørover er bygdejenter mer reserverte. 
Mens i Oslo feks har du byjenter på beste vestkant som er reserverte og kostbare, men ghettobabes i deler av østkanten som ikke sier nei takk til kjepp. 

Anonymkode: 9ed8c...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...