AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 En uke før termin har jeg fått skikkelig angst for øyeblikket jeg skal se babyen. Hvordan ser babyen ut, er ting som de skal, masse rare tanker. Er dette normalt? Skikkelig angst liksom. Anonymkode: 87c94...71b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Det er så mye rart som skjer i den tiden der. Masse hormoner, tanker, ting man prøver å forberede seg på men som man ikke kan vite hvordan blir. Tror ikke det er så uvanlig å få litt tankekjør Har du noen du kan lufte det litt hos? Anonymkode: adbf5...827 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Vil tro det er ganske normalt. Det er ein spesiell tid. Anonymkode: 54446...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Vet ikke om det er normalt, men har det helt likt som deg. Prøver å fokusere på andre ting når tankene kommer. Anonymkode: 2b3ab...2af 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Hadde det også sånn 😅 Anonymkode: 79c35...13e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 Hvis den blir født vaginalt så kan du vel forsåvidt forvente en baby som ser litt sammenklemt ut, men den blir jo fin fort 😊 Anonymkode: d0a11...e4b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Jeg har det også litt sånn, og jeg er ikke engang gravid enda😅 Ser for meg alle følelsene i kroppen, men har og en slags angst for at det skal vise seg å være galt med babyen som ikke har blitt fanget opp på UL. At det er noe ved babyens utseende/kroppslige funksjon som skal være en overraskelse og sette meg i sjokk. Tror det er ganske vanlig følelser ❤️ Anonymkode: bdcf6...8e9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 Det heter ikke angst, det heter frykt, nervøsitet, uro. Gurimalla. Anonymkode: a12c2...b00 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har det også litt sånn, og jeg er ikke engang gravid enda😅 Ser for meg alle følelsene i kroppen, men har og en slags angst for at det skal vise seg å være galt med babyen som ikke har blitt fanget opp på UL. At det er noe ved babyens utseende/kroppslige funksjon som skal være en overraskelse og sette meg i sjokk. Tror det er ganske vanlig følelser ❤️ Anonymkode: bdcf6...8e9 De ser utrolig mye på UL nå om dagen, så er noe litt utenom det vanlige viser de deg det der. Uansett begrenset hvor "sjokkerende" avvik er på små babyer, de er stort sett veldig søte og yndige alle sammen. Anonymkode: 87c94...71b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det heter ikke angst, det heter frykt, nervøsitet, uro. Gurimalla. Anonymkode: a12c2...b00 Jeg tror jeg kjenner angst faktisk. Hatt panikkanfall pga jeg er så nervøs før fødsel. Anonymkode: 87c94...71b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror jeg kjenner angst faktisk. Hatt panikkanfall pga jeg er så nervøs før fødsel. Anonymkode: 87c94...71b Da er det angst og ikke vanlig frykt. Alltid noen som tror de vet bedre og bagatelliserer automatisk. Kjenner selv på det at det føles overveldende å skulle se sin egen baby for første gang, så jeg kan skjønne at du føler det slik. Har dog ikke angst for akkurat den biten, men har hatt panikkangst over tanken på selve fødselen. Kan være lurt å lufte tankene med jordmor e.l. Kanskje det føles litt bedre etterpå. Anonymkode: bd944...db6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da er det angst og ikke vanlig frykt. Alltid noen som tror de vet bedre og bagatelliserer automatisk. Kjenner selv på det at det føles overveldende å skulle se sin egen baby for første gang, så jeg kan skjønne at du føler det slik. Har dog ikke angst for akkurat den biten, men har hatt panikkangst over tanken på selve fødselen. Kan være lurt å lufte tankene med jordmor e.l. Kanskje det føles litt bedre etterpå. Anonymkode: bd944...db6 Fikk aldri så veldig kjemi med min jordmor. Prøvde si ifra at jeg syntes mye var vanskelig, men alt ble møtt med frasen: Det er helt naturlige følelser. Så da stoppet det der liksom. Jeg følte slik, det var helt naturlig og ikke no vits å gjøre noe med tydeligvis. Anonymkode: 87c94...71b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 Har det sånn selv. Men her går det tanker i om hvordan barnet vil se ut. Har den mye svart hår på huet? Fullt av vernix på huden?eller en stor vorte i ansiktet 😅 Anonymkode: 94d59...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå