Stina91 Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Hei Jeg er idag faktisk gravid i uke 18 og har tidligere på dagen hatt smerter eller ubehag i bekkenet (tror jeg) vondt å gå/ stå. Føles ut som det er midt rundt hønemor hvis jeg kan si det sånn 😂. Mitt tredje svangerskap men ikke kjent på dette sånn før. Noen som har hatt det samme? Er det bekkenløsning i tidlig fase ? Små murrer/smerter litt når jeg er i ro også men kjennes stiv/øm ut. Har en jobb hvor jeg står mye :)
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Jeg hadde bare bekkensmerter foran, ja. Ikke uvanlig, men rimelig plagsomt. Var verst i vinter så jeg sleit på glatta😅 Anonymkode: d3c1a...b70
Stina91 Skrevet 8. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde bare bekkensmerter foran, ja. Ikke uvanlig, men rimelig plagsomt. Var verst i vinter så jeg sleit på glatta😅 Anonymkode: d3c1a...b70 Ja man blir litt vaggete når man går 😂 men hvor lenge varte det på deg ?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Stina91 skrev (1 minutt siden): Ja man blir litt vaggete når man går 😂 men hvor lenge varte det på deg ? Det går som oftest over en tid etter fødselen. Hos noen henger det i til de slutter å amme, mens noen få må slite med det resten av livet. Det viktigste for å unngå langvarige plager er å ta det med ro og unngå alt som gir smerter. Anonymkode: 8400e...6e2
Stina91 Skrevet 8. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går som oftest over en tid etter fødselen. Hos noen henger det i til de slutter å amme, mens noen få må slite med det resten av livet. Det viktigste for å unngå langvarige plager er å ta det med ro og unngå alt som gir smerter. Anonymkode: 8400e...6e2 Uff :S !! Ja er nok viktig det. Tid startet det hos deg ? Jeg er i uke 18 nå trodde ikke man fikk det så tidlig
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 Jeg fikk bekkenplager i uke 16, som bare ble verre. Heldigvis forsvant plagene med fødsel! Anonymkode: 742b1...53b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Stina91 skrev (12 minutter siden): Ja man blir litt vaggete når man går 😂 men hvor lenge varte det på deg ? Jeg fikk det litt uti 3.trimester, varte til fødsel. Ble litegranne bedre da jeg gikk ut i perm på slutten, hadde kanskje pressa meg litt for mye😬 Kjenner fortsatt litt nå 5 uker etter fødsel men håper det går rette veien Men det her er så individuelt. Anonymkode: d3c1a...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå