Gå til innhold

iPhone 8, er 90% bra nok batterikapasitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vurderer å kjøpe iPhone 8, og lurer på om 90% er bra nok batterikapasitet? Finner den nemlig til en grei pris, der de garanterer minst 90% i batterikapasitet. Har fra før iPhone 6 med elendig kapasitet🤣

AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte har den 90% batterikapasitet? Alle telefoner har 90% batterikapasitet. Mange har mere enn det også.

Anonymkode: abdb5...20a

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

På hvilken måte har den 90% batterikapasitet? Alle telefoner har 90% batterikapasitet. Mange har mere enn det også.

Anonymkode: abdb5...20a

At den har 90% av ordinær kapasitet. Altså når den viser 100% har den i praksis 90%

AnonymBruker
Skrevet

Jeg solgte min iphone7 nylig, og den hadde 87% batterikapasitet igjen. Det var kjøper godt fornøyd med. Spurte spesifikt etter den opplysningen før han sa han ville kjøpe den.

Anonymkode: 4367b...698

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg solgte min iphone7 nylig, og den hadde 87% batterikapasitet igjen. Det var kjøper godt fornøyd med. Spurte spesifikt etter den opplysningen før han sa han ville kjøpe den.

Anonymkode: 4367b...698

Takk for svar!

Skrevet

Ja 90% er innafor. Hvor gammel er den ? 

Gjest Laffatus
Skrevet

Trur du burde bytte bateri på den da den kommer 85 ellers blir den treig og virker ustabil  . 

Skrevet
horsey skrev (På 9.4.2021 den 18.09):

Ja 90% er innafor. Hvor gammel er den ? 

Jeg vet ikke helt ennå, det er evt i fra en sånn nettside som selger brukte telefoner😅

Skrevet
Diamant20 skrev (17 minutter siden):

Jeg vet ikke helt ennå, det er evt i fra en sånn nettside som selger brukte telefoner😅

Okei men 90% er uansett helt greit. Min 8+ har 93% nå ser jeg, hadde 95% da jeg kjøpte den. Den var ca 2 år, jeg har nok brukt den mer de 2 1/2 mnd jeg har hatt den enn de godt voksne folka som hadde den som jobb tlf før meg 😄(den var/er så strøken at alle tror den er ny)

Skrevet
horsey skrev (På 11.4.2021 den 10.20):

Okei men 90% er uansett helt greit. Min 8+ har 93% nå ser jeg, hadde 95% da jeg kjøpte den. Den var ca 2 år, jeg har nok brukt den mer de 2 1/2 mnd jeg har hatt den enn de godt voksne folka som hadde den som jobb tlf før meg 😄(den var/er så strøken at alle tror den er ny)

Ja, altså nå har jeg iPhone 6 med 90%, men batteriet er fryktelig ustabilt🤣🤣 Etter et par timer med litt bruk er den lett tom...

Skrevet
Diamant20 skrev (31 minutter siden):

Ja, altså nå har jeg iPhone 6 med 90%, men batteriet er fryktelig ustabilt🤣🤣 Etter et par timer med litt bruk er den lett tom...

Det er nok muligens mobilen som tapper batteriet av en eller annen grunn da ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en iPhone X som er en tre-fire år og den har nå 80% og den må lades 1 gang ila dagen om jeg ikke bruker den, og 2 ganger om jeg bruker den en del. Merket ikke noe til at batteriet begynte å bli dårlig før den kom på 80%.

Anonymkode: 5a91c...9fa

Skrevet
horsey skrev (19 minutter siden):

Det er nok muligens mobilen som tapper batteriet av en eller annen grunn da ?

Jepp, men jeg skjønner ikke hva🙈 Så så lenge batteriet er i orden på den jeg bestiller tenker jeg det går fint. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har en iPhone X som er en tre-fire år og den har nå 80% og den må lades 1 gang ila dagen om jeg ikke bruker den, og 2 ganger om jeg bruker den en del. Merket ikke noe til at batteriet begynte å bli dårlig før den kom på 80%.

Anonymkode: 5a91c...9fa

Ok, 1 - 2 ganger om dagen er brukbart. Her er den jeg har nå fort tom etter 1-2 timer  og det er litt kjedelig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...