Gå til innhold

Hva var dere redd for da dere var små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker jeg synes Brødrene Dahl var så sinnsykt skummelt....husker det var en vampyr der (kanskje det var i "noe helt annet") som kom ut fra et skap. Skapet lignet på et vi har stående på badet, og den dag i dag må jeg sjekke inni der og bak dusjforhenget.... :sjenert:

Og ...hehe. Etter The Ring 1 fikk jeg ikke sove på 3 mnd, og jeg må sjekke under senga etter Samara. :roll: (Jeg har IKKE sett The Grudge, og skal ikke se den heller...)

Er det bare meg som er sånn eller??? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Avataren din er uhyre festlig. Håper den er ironisk! Hoho. Jenny Jensen. Er ganske redd for henne faktisk. På tv.

Ellers var jeg livredd Brødrene Dal da jeg var en embryo. Måtte liksom se, men satt mer under skjorta til pappa enn i sofaen husker jeg. Skuuumle saker! :sjarmor:

Skrevet

Ja, den er heldigvis ironisk ment. Jeg DRØMTE om Jenny i natt. Gjett om det var skummelt, da :overrasket:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg var ikke redd for noe på barnetv jeg. Men har et søsken som var kjemperedd for Colargol. Mulig jeg var for liten til å skjønne at det var skummelt?

Gjest Embla s
Skrevet

Jo, nå kom jeg på noe jeg var redd: Det var en Brødrene Dal episode hvor det var et spøkelse med. Spøkelset gjemte seg i en hemmelig gang inni veggen, og tittet ut gjennom øynene på et maleri. Det var kjempeskummelt! Var redd lenge etterpå.

Skrevet

Tøydukke Anna, Tale Tonetrall og Sjiraffen i Portveien 2, veldig skumle :ler:

Skrevet

Mr.nelson var veldig veldig skummel :sjenert:

pernille var søt da

Gjest Spacegirl
Skrevet

Da jeg var liten var jeg veldig redd for pappaen til Emil i Lønneberget. Gikk alltid og gjemte meg bak sofaen da åpningsmelodien kom, for der roper pappaen Emiiil! på en veldig sint måte :sjenert:

Skrevet

Hulken (Tv serien som gikk i begynelsen av 90-tallet), Tror den gikk på svensk tv, og løp og gjemte meg med engang den forvandlet seg. Men jeg måtte jo "se" hver episode uansett.

Skrevet
Jo, nå kom jeg på noe jeg var redd: Det var en Brødrene Dal episode hvor det var et spøkelse med. Spøkelset  gjemte seg i en hemmelig gang inni veggen, og tittet ut gjennom øynene på et maleri. Det var kjempeskummelt! Var redd lenge etterpå.

Jeg husker den episoden, og syns den var kjempeskummel. Faktisk er det det eneste jeg kan komme på. Men det satt lenge i minnet, og jeg hadde soverom på loftet... :redd:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehe.. Jeg var litt redd for hufsa i mummidalen :rodme: Også var jeg og søstrene mine redde for et spøkelse i My Little Pony da vi var små.. :ler: Og sikkert mange andre jeg ikke husker akkurat nå..

Måtte le da jeg så avateren din Månekvinnen.. Hun er litt "skummel" hun og ja, som Hope sier.. :ler:

Gjest WaterWaves
Skrevet (endret)

Hufsa her også ja.... Også Pompel og Pilt! :hår: :hakeslepp::gape::sjokkbla::sjokkert::redd:

Endret av WaterWaves
Skrevet

Jeg var livredd for Majka - jenta fra verdensrommet. Huff, jeg husker jeg ikke fikk sove fordi jeg trodde hun lå oppå skapet mitt....skummel jente det der.. :grine2:

Gjest LoisLane
Skrevet

Brødrene Dal, helt klart. Den dag i dag skjelver jeg litt i stemmen når jeg skal berolige ungene etter at de har sett den skumle avslutningen. Musikken har satt sine spor...!

Husker vagt en film jeg aldri burde ha sett, en meteor eller no som skulle kræsje med jorda. Skummelt i mange år.

Også Blindpassasjer! Bing og Bringsværds skuuumle science fiction. Bør ikke tenke på den i mørket, nei.

Skrevet

Blindpassasjeren, skrekk og gru! Angrer den dag i dag på at jeg så den....

Skrevet

Pompel & Pilt.

Særlig disse piasava kostene...og Vaktmester Gorgon,lol!

Så alle episodene nylig, ser jo ut som de er på den syretrippen,hoho!

Også den Brødrene Dal episoden med hun som tittet gjennom maleriet. Var også en annen episode fra Professor Drøvel hvor en av dem ble fanget i et rom med et monster.

Hmm hva mer? Mr. Nelson var rimelig skummel. Og selvfølgelig faren til Emil.

Huff, jeg har visst hatt en traumatisk barndom :ler:

Skrevet

Hufsa i Mummidalen her og.

OG.. det ekle hundrevis av spøkelsene som lyste i mørket og kom etter mumitrollene. :overrasket:

Skrevet

Karlsson på taket! Måtte skygge med ene hånda hver gang jeg gikk forbi det lille gangvinduet da jeg trodde han satt der oppe! Også bibliotekspøkelset i Ghostbusters.

Gjest Madeline
Skrevet
Blindpassasjeren, skrekk og gru! Angrer den dag i dag på at jeg så den....

Den syntes jeg var kjempe spennende. Pompel og Pilt var jeg derimot redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...