Gå til innhold

coop mega eller meny?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meny!

Men det er noen ting Mega her jeg bor er bedre på, bl.a. fersk fisk og kjøtt. De har f.eks. ferske oksehaler. Og så er de bedre på økologisk, med Änglamark-serien.

Så jeg handler mest på Meny, og av og til på Mega

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En Meny butikk kan være veldig mye dårligere enn en annen. Det samme gjelder for Mega. Her vi bor er Mega-butikken kjempebra om Meny helt midt på treet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva er egentlig forskjellen på Meny og Mega, har aldri skjønt det? Meny virker å ha større butikker?

Endret av Hatsumomo
AnonymBruker
Skrevet

Meny. Har jobbet på Coop Mega så orker sjelden inn der nå. 

Anonymkode: 6287b...168

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 21.24):

Mega, de har så fin ferskvare! Og økologisk kjøtt!

Anonymkode: 7712e...f0b

Ja, ferskvaren til Mega er jo super-duper Nice ... 

Anonymkode: a9538...078

Skrevet

Det kommer litt an på. Men er veldig glad i Mega, finner det jeg skal ha og mer til  - og han ene som står i kjøttdisken er så hyggelig og litt kjekk 😄

AnonymBruker
Skrevet

Meny, Coop leverer ikke på døra 

Anonymkode: 0c536...d93

AnonymBruker
Skrevet

Her er det like langt mellom Meny og Coop Mega. Vanlige innkjøp handler jeg på Coop Mega fordi jeg synes at de er litt billigere på det meste, men f.eks. konfekt (jacobs utvalgte), juice, klementiner med blader på, brød, og bakevarer handler jeg på Meny.

Anonymkode: 42550...74c

AnonymBruker
Skrevet

Har kun mega i kommunen min, men velger å handle på meny pga elendig service på mega.

Anonymkode: 983f9...c34

AnonymBruker
Skrevet

Det som avgjør er geografisk tilgjengelighet. Har størst tro på at Norgesgruppen vil gjøre det bedre over tid og håper de etterhvert kommer til å ta inn varer som gjør at man handle livsnødvendigheter innenfor veggene hos meny. Liker trenden med at man kan få kjøpt sokker, truser o.l på matbutikkene nå til dags.

Anonymkode: cd258...3e0

Skrevet

Jacobs. 

Skrevet

Foretrekker Meny! Er glad i Jacobsproduktene, så da er valget enkelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...