AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg har alltid skrellet ingefær før jeg bruker den, men jeg ser i noen videoer på nett at andre ikke gjør det. Er det egentlig meningen at man skal skrelle ingefær? Er det farlig å la være? Anonymkode: 5534f...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Del Skrevet 8. april 2021 Om jeg river den på rivjern gjør jeg ikke det da det er lett å plukke opp skallet etterpå. Skal jeg ha større biter bruker jeg en teskje og skraper av skallet, ja. Anonymkode: 469c3...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 8. april 2021 #3 Del Skrevet 8. april 2021 Ja, skreller alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Del Skrevet 8. april 2021 Alltid Anonymkode: f570a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susilu Skrevet 8. april 2021 #5 Del Skrevet 8. april 2021 Nei, skreller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 8. april 2021 #6 Del Skrevet 8. april 2021 Ja, jeg skreller den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Del Skrevet 8. april 2021 Nei. Jeg bruker stort sett ingefær som opphakket i mat, og skreller aldri. Hadde vel kanskje gjort det om jeg skulle skjært skiver (som til f.eks sushi). Anonymkode: cd765...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #8 Del Skrevet 8. april 2021 Spørs hva jeg bruker det til. Skal det spises så ja, skal jeg bare trekke ut smaken så nei. Anonymkode: 3870c...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #9 Del Skrevet 8. april 2021 Kommer veldig an på. Som regel ikke. Skal den i sushi eller skal jeg av en eller annen grunn ha skiver, skreller jeg. Ellers river jeg den bare på rivjern med skall Anonymkode: 1e655...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little fairy Skrevet 8. april 2021 #10 Del Skrevet 8. april 2021 I matlaging så pleier jeg å rive den. Da henger som regel skallet fast på den siden jeg river og frisk ingefær kommer ut på andre siden. Hvis jeg har ingefær i te så skjærer jeg i skiver med skallet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 8. april 2021 #11 Del Skrevet 8. april 2021 Skreller alltid. Prøv en spiseskje neste gang du skal skrelle. Oppsiktsvekkende enkelt og lite svinn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #12 Del Skrevet 8. april 2021 Til mat nei, til figging ja Anonymkode: 585af...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 9. april 2021 #13 Del Skrevet 9. april 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har alltid skrellet ingefær før jeg bruker den, men jeg ser i noen videoer på nett at andre ikke gjør det. Er det egentlig meningen at man skal skrelle ingefær? Er det farlig å la være? Anonymkode: 5534f...f09 Jeg skreller. Som en annen har skrevet, prøv å skrelle med en skje om du ikke har gjort det før, det er overraskende lett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #14 Del Skrevet 9. april 2021 Brunello skrev (6 timer siden): Skreller alltid. Prøv en spiseskje neste gang du skal skrelle. Oppsiktsvekkende enkelt og lite svinn. skrue skrev (47 minutter siden): Jeg skreller. Som en annen har skrevet, prøv å skrelle med en skje om du ikke har gjort det før, det er overraskende lett. TS her. Jeg skreller alltid med skje, men det er jo enda enklere å la være Anonymkode: 5534f...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. april 2021 #15 Del Skrevet 9. april 2021 Ja, skreller alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 9. april 2021 #16 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg bruker kun ingefær i te, så jeg skreller aldri. Er ikke noen annen grunn enn at det ofte sitter mye næring i skall også, men har aldri gjort noen research i forhold til ingefær spesifikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 9. april 2021 #17 Del Skrevet 9. april 2021 Har alltid skrelt ingefær før jeg river, men nå må jeg nesten prøve uten! Har ikke brukt nok frisk ingefær til at jeg har turt å prøve 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 9. april 2021 #18 Del Skrevet 9. april 2021 Spørs litt hva jeg skal bruke det til, men jeg skreller som regel alltid med en teskje e.l. Skjeen bruker jeg til å skrape av skallet. Det er veldig tynt og om man begynner å kutte av skallet med kniv e.l. kan man fort fjerne mer enn bare skallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå