Danseskjørt Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Jeg springer dagen lang og er så sliten og stressa at jeg får hjertebank, føler jeg er på randen til å bli utbrent selv om jeg jobber redusert for en periode. Ønsker ikke å jobbe i kommunen, er vel like mye stress og press der. Hvilke avdelinger på sykehuset pleier å være såpass rolige at man kan stå i full jobb uten å ødelegge helsa?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Gynekologisk sengepost har jeg hørt. Og hudavdelingen på Rikshospitalet i Oslo. Anonymkode: 29230...33a 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Hold deg langt unna sengeposter. Jeg har jobbet på poliklinikk og intensiv og der er det roligere enn på sengepost. På intensiv har du kun en pasient. Det er jo mye med den ene pasienten men du løper ikke mellom klokker. Er stort sett bedside hele tiden. Nå jobber jeg på operasjon kun dagtid og lite stress her også. Jeg jobbet tre år på sengepost som nyutdannet og aldri igjen. Anonymkode: d03d8...93d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Mange psykiatriske avdelinger er veldig rolige. Har inntrykk av at kirurgiske sengeposter typisk sett er roligere enn medisinske. Palliative avdelinger er kanskje mer rolige? Men det finnes kanskje mest i kommunen? Ellers er det jo ganske rolig på en del boliger for funksjonshemmede. Anonymkode: 1e88f...fc6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Hva med å jobbe innen rehabilitering? Kan sikkert være litt travelt der også, men det kjøret med masse legevisitter, istandgjøring av medikamenter hele tiden, nye pasienter som kommer i løpet av 10 minutter, behandling, tror jeg det er MYE mindre av. Fokus er jo rehabilitering så kan tenke meg det er greit bemannet. Er jo ikke vits å rehabiliteres hvis man kun ser helsepersonell titte hodet inn på rommet en sjelden gang. Ellers er det jo psykiatriske avdelinger. Kanskje alderspsykiatri på sykehus? Tror de er godt bemannet. 1:1. Anonymkode: 5c708...020
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Forskningspost? Har deltatt som pasient i noen studier ved St.Olav og da ble blodprøver ++ gjort ved forskningsposten. Virket rolig og gint å jobbe der. Anonymkode: c3932...5e7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hold deg langt unna sengeposter. Jeg har jobbet på poliklinikk og intensiv og der er det roligere enn på sengepost. På intensiv har du kun en pasient. Det er jo mye med den ene pasienten men du løper ikke mellom klokker. Er stort sett bedside hele tiden. Nå jobber jeg på operasjon kun dagtid og lite stress her også. Jeg jobbet tre år på sengepost som nyutdannet og aldri igjen. Anonymkode: d03d8...93d Hvilket nivå var det på din intensivavdeling? 1, 2 eller 3? (Lokalsykehus eller større sykehus). Anonymkode: 816e4...c71
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva med å jobbe innen rehabilitering? Kan sikkert være litt travelt der også, men det kjøret med masse legevisitter, istandgjøring av medikamenter hele tiden, nye pasienter som kommer i løpet av 10 minutter, behandling, tror jeg det er MYE mindre av. Fokus er jo rehabilitering så kan tenke meg det er greit bemannet. Er jo ikke vits å rehabiliteres hvis man kun ser helsepersonell titte hodet inn på rommet en sjelden gang. Ellers er det jo psykiatriske avdelinger. Kanskje alderspsykiatri på sykehus? Tror de er godt bemannet. 1:1. Anonymkode: 5c708...020 Feil. Rehabpostene er ofte travle, både for sykepleiere og resten av tverrfaglig team. Anonymkode: e95bf...55c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Du må finne jobb utenfor sykehus, sykehjem eller andre institusjoner. Søk jobb på legekontor eller legemiddelfirma - luksustilværelse! Anonymkode: d529a...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå