AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Har noen opplevd det å være småkald/uvel/ubehag i nedre del av magen etter sex med mens uten kondom? Jeg har ventet på at tilstanden skulle gå over i flere dager nå, men føler meg fortsatt utrolig sliten og dårlig. Det er en spesiell følelse når jeg tisser og det lukter litt vel spesielt/annerledes enn det pleier egentlig. Men det gjorde det allerede dagen etter at vi hadde det og. Har bestilt time hos fastlege, men den er ikke før til uken. Vel å merke så var jeg ikke så dårlig de første dagene etter sexen, dette kom utover uken. Det er nesten så det er ubehagelig å bare gå eller bevege på seg. Anonymkode: 62402...f98
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Synes du skal ringe legen i morgen tidlig og bestille en akutt-time. Eventuelt så kontakter du legevakten, dette er uansett noe en legevakt er like god på som en fastlege. Ta gjerne og kok opp et glass i kveld, og ta en urinprøve i morgen tidlig. Vask deg litt før du tisser, tiss litt i do, deretter litt i glasset, og resten i do (midt-strålen). Anonymkode: 2e920...202
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Kan du ha glemt en tampong oppi der da dere hadde sex? Anonymkode: 0184c...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Kommer det ut noe farget (brunaktig) væske av skjeden? Anonymkode: 817c2...67b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kommer det ut noe farget (brunaktig) væske av skjeden? Anonymkode: 817c2...67b Nei, det gjør det ikke siden mensen sluttet... Anonymkode: 62402...f98
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du ha glemt en tampong oppi der da dere hadde sex? Anonymkode: 0184c...3c6 Jeg bruker bind altså......... Anonymkode: 62402...f98
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg bruker bind altså......... Anonymkode: 62402...f98 Ok, bra. Det er en del som har klart å glemme det, og det kan være livstruende. Ring og be om en hastetime uansett. Det høres ikke helt bra ut. Anonymkode: 0184c...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå