AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Jeg har naturlig mørk blondt hår med en litt gyllen undertone - min far er det man kaller "strawberry blonde" med litt rødskjær i håret, og jeg har litt av den samme nyansen. Jeg trives best når håret er hakket lysere og hakket mer aske. Etter å ha tilbragt mye tid hos frisøren og ofte blitt misfornøyd, samt betalt blodpris, foretrekker jeg nå å gjøre det selv. Jeg bruker en helt lys askeblond i røttene som blir fin, men over tid gulner det. Jeg har brukt ulike lillasjampoer med varierende resultat. Siste jeg kjøpte var Moroccan Oils maske med sølvskjær, og denne fungerer faktisk veldig bra. Ulempen er at den må sitte i 7 minutter og så vaskes ut, som gjør det litt besværlig. I tillegg er den dyr, ikke veldig drøy og holder ikke veldig lenge. Jeg lurer på om jeg faktisk kan kjøpe en sølv hårfarge, og forkorte tiden jeg har den i? Vil det fjerne det gule i håret helt? Noen som har prøvd? Anonymkode: 79fe1...6fa
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Eneste som fungerer for meg er lillasjampo. De fungerer bedre hvis du tar dem i håndkletørt hår Anonymkode: 7f040...b84
Gjest Fnuggolina Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Mjo, du kan kaldvaske - men det og er jo midlertidig. Uansett om du toner eller farger vil grunntonen din komme frem etter et par tre uker. Sånn sett blir sjampo mindre kjemikalier.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Grunntonen din vil alltid komme tilbake. Så det eneste som funker er å farge /tone over, og bruke sølvshampoo. Anonymkode: 8853f...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå