AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 I går ba jeg han om ei handleliste for å vite hva han ville ha, jeg er lei av å finne på alt selv. Jeg fikk ingen handleliste, men dro likevel for å handle i dag. Da jeg kom til butikken ser jeg at jeg har mye mindre enn jeg trodde. Det er strengt forbudt for meg å kontakte han mens han er på jobb. Så jeg prioriterte å handle for barnet vårt og mat til barnet. Da han kom hjem spør jeg bok en gang om handleliste. Han er sur for at jeg for første gang ikke kan finne ut av den lista selv. Jeg sier jeg ikke hadde råd til alt og turte ikke ringe han på jobb for å be om penger. Jeg spør hva jeg skulle gjort, hva hadde skjedd om jeg ringte mens han Var på jobb? Jo, han hadde en dårlig dag på jobb så mest sannsynlig hadde han skjelt meg ut. Ja, så jeg ber om handleliste og kan lage to forskjellige middager om han vil. Nå er han sur for at jeg ikke har handlet til han, jeg var redd når han kom hjem, for at han kom til å være sur. Hva kunne jeg gjort riktig her? Anonymkode: cdc17...5e8
Populært innlegg flusa Skrevet 8. april 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 8. april 2021 Jeg hadde bedt han om å handle selv. For en stygg holdning han har til deg. Det hadde jeg aldri akseptert, å bli behandlet som dritt. 52
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 8. april 2021 Gått fra han og funnet deg en voksen mann istedet? 🤷 Anonymkode: f0859...0cd 101
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I går ba jeg han om ei handleliste for å vite hva han ville ha, jeg er lei av å finne på alt selv. Jeg fikk ingen handleliste, men dro likevel for å handle i dag. Da jeg kom til butikken ser jeg at jeg har mye mindre enn jeg trodde. Det er strengt forbudt for meg å kontakte han mens han er på jobb. Så jeg prioriterte å handle for barnet vårt og mat til barnet. Da han kom hjem spør jeg bok en gang om handleliste. Han er sur for at jeg for første gang ikke kan finne ut av den lista selv. Jeg sier jeg ikke hadde råd til alt og turte ikke ringe han på jobb for å be om penger. Jeg spør hva jeg skulle gjort, hva hadde skjedd om jeg ringte mens han Var på jobb? Jo, han hadde en dårlig dag på jobb så mest sannsynlig hadde han skjelt meg ut. Ja, så jeg ber om handleliste og kan lage to forskjellige middager om han vil. Nå er han sur for at jeg ikke har handlet til han, jeg var redd når han kom hjem, for at han kom til å være sur. Hva kunne jeg gjort riktig her? Anonymkode: cdc17...5e8 Pakket kofferten, tatt med barnet og flyttet ut. Anonymkode: 007cd...188 59
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Gått fra han, for lenge siden. Anonymkode: 38484...593 30
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 Jeg hadde dumpet han. Anonymkode: fa868...c76 18
Trolltunge Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Ikke være så ydmyk, men forvente at han er voksen partner. Ikke dille, dulle, dalle med ham, mens du er redd for hans reaksjoner. Svare tilbake når han er urimelig. Gå fra ham om du faktisk er redd for ham og hans reaksjoner. 46
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #8 Skrevet 8. april 2021 flusa skrev (5 minutter siden): Jeg hadde bedt han om å handle selv. For en stygg holdning han har til deg. Det hadde jeg aldri akseptert, å bli behandlet som dritt. Han ble så sint at jeg ble skremt da jeg forsøkte dette. Anonymkode: cdc17...5e8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #9 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pakket kofferten, tatt med barnet og flyttet ut. Anonymkode: 007cd...188 Jeg leter etter et sted å bo, i kveld fikk jeg ikke lov til å reise vekk med barnet. Anonymkode: cdc17...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #10 Skrevet 8. april 2021 Trolltunge skrev (5 minutter siden): Ikke være så ydmyk, men forvente at han er voksen partner. Ikke dille, dulle, dalle med ham, mens du er redd for hans reaksjoner. Svare tilbake når han er urimelig. Gå fra ham om du faktisk er redd for ham og hans reaksjoner. Jeg har ikke opplevd at han slår eller slikt, men han blir ekstremt sint og skjeller meg ut. I blant kan han kaste ting i veggen av sinne. Han mener at barn skal tåle at han er irritert etter jobb. Anonymkode: cdc17...5e8 1
flusa Skrevet 8. april 2021 #11 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han ble så sint at jeg ble skremt da jeg forsøkte dette. Anonymkode: cdc17...5e8 Uff, ikke bra Det fins sikkert et krisesenter i nærheten. Jeg hadde kontaktet dem umiddelbart og fått hjelp. Han høres farlig ut. 29
EnAnonymKonto Skrevet 8. april 2021 #12 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva kunne jeg gjort riktig her? Du gjør det riktig, kjære deg. Det er han som gjør noe galt. Flytt fra ham. 14
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #13 Skrevet 8. april 2021 flusa skrev (1 minutt siden): Uff, ikke bra Det fins sikkert et krisesenter i nærheten. Jeg hadde kontaktet dem umiddelbart og fått hjelp. Han høres farlig ut. Jeg tør ikke det heller jeg. Må bare stå ut dette her til jeg har en annen plass å bo. Leste på 50 talls kone sine regler og det er slik han vil ha det. Anonymkode: cdc17...5e8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #14 Skrevet 8. april 2021 EnAnonymKonto skrev (Akkurat nå): Du gjør det riktig, kjære deg. Det er han som gjør noe galt. Flytt fra ham. Jeg har nettopp fått beskjeden om å aldri kontakte han på jobb, fordi det er masete. Før så hadde jeg sendt mld og spurt om penger, men jeg turte ikke det nå. Anonymkode: cdc17...5e8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #15 Skrevet 8. april 2021 Hadde droppet den sure tenåringslignende mannen og funnet meg en skikkelig mann som vet hva som inngår i å få mat i huset 🤪 Anonymkode: c7097...633 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #16 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke opplevd at han slår eller slikt, men han blir ekstremt sint og skjeller meg ut. I blant kan han kaste ting i veggen av sinne. Han mener at barn skal tåle at han er irritert etter jobb. Anonymkode: cdc17...5e8 Hverken du eller barnet skal tåle at han er irritert/sint etter jobb. Hvis du føler deg skremt eller truet av han så ville jeg kommet meg unna før det går for langt. Barn bør ikke vokse opp i et hjem med høylytt krangel eller at noen kaster ting i veggene. Håper du kommer deg unna og får det bra! Anonymkode: 09ccc...eb3 19
flusa Skrevet 8. april 2021 #17 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tør ikke det heller jeg. Må bare stå ut dette her til jeg har en annen plass å bo. Leste på 50 talls kone sine regler og det er slik han vil ha det. Anonymkode: cdc17...5e8 Er det slik du vil ha det da ? Du trenger ikke bli behandlet slik. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #18 Skrevet 8. april 2021 flusa skrev (1 minutt siden): Er det slik du vil ha det da ? Du trenger ikke bli behandlet slik. Nei, har satt meg i mot det i det siste og da blir det slik. Kontakter han aldri når han er ute av huset lengre, ikke for noe. Så ba jeg om ei handleliste, men han nekter å følge ting jeg ber om. For måten jeg vil ha ting på er unormalt. At jeg skal kunne kontakte han når han er med venner. Praktiske spørsmål når han ber på jobb. At han bidrar med barn og hus hjemme. At han bruker tid med meg. Det er urnomalt mener han. Anonymkode: cdc17...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #19 Skrevet 8. april 2021 Kom deg ut, du kan bo på krisesenter mens du finner ut av økonomi og samlivsbrudd. dette er ikke normalt, og du kan velge å dra Anonymkode: e8cb7...439 18
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #20 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kom deg ut, du kan bo på krisesenter mens du finner ut av økonomi og samlivsbrudd. dette er ikke normalt, og du kan velge å dra Anonymkode: e8cb7...439 Er ordentlig dårlig nå. Jeg tør ikke reise til et slikt sted. Anonymkode: cdc17...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå