Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Et godt vennepar av meg har i dag fått en liten baby altfor tidlig. Tenkte å lage en liten care package til de. Hva skulle du ønske noen hadde gitt deg og partner da dere var på NFI? 

Har tenkt på litt ulike typer av godteri jeg vet de liker. Eventuelt bake noen boller? Men jeg har ingen anelse om hva man egentlig har nytte av? Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eg hadde satt pris på alt av prematurklær, det er relativt dyrt og litt vanskelig å få tak i.

Anonymkode: eaa02...c8e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Eg hadde satt pris på alt av prematurklær, det er relativt dyrt og litt vanskelig å få tak i.

Anonymkode: eaa02...c8e

Tusen takk! Jeg har funnet en søt pysj i størrelse 44. Ellers er jeg enig; veldig vanskelig å få tak i! Skal se om jeg får tak i mer ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Joha har ull i str 40 og noen gode hjelmluer i str 34 med knapp i stedet for knyting som vi brukte mye til vår premature og så hadde vi noen bittesmå hjemmestrikkede sokker som var flittig brukt.

Ellers er det nok mye vasking og spriting av hender så kanskje en god duftfri håndkrem blir satt pris på.

Anonymkode: 6ce45...917

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En notatbok, man kan notere litt hver dag. Det har jeg satt pris på, og et viktig minne jeg har fra den tiden. Hvis du har tenkt å legge ved velværeprodukter, så bør det være parfymefritt. På sykehuset jeg var, var det utrolig tørr luft. Så hadde satt pris på en god fuktighetskrem. 

Et tips når det gjelder prematur klær, hvis dere har nameit i nærhete. Spør i kassa, de pleier å ha noe på bakrommet. Hvis ikke så er joha er vinner når det kommer til prematurklær hos oss ihvertfall 

Anonymkode: 7eb4e...997

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...