Gå til innhold

kan noen hjelpe meg med rundfelling? Ha ermene inn på bolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kanskje det hjelper å se på denne videoen? 

 

Anonymkode: 193a8...989

johoooo tusen takk. da er ermene over. så er spørsmålet...hvor er begynnelsen på omgangen? Skal jeg strikke ei runde over allle maskene før mønster?

Anonymkode: 2d091...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ermet. 

Anonymkode: 7419b...92f

skal til på mønster no etter at ermene er komt på. Er det samme hvor jeg starter på omgangen? Eller skal det ære midt foran? Står ingenting i oppskriften

Anonymkode: 2d091...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

johoooo tusen takk. da er ermene over. så er spørsmålet...hvor er begynnelsen på omgangen? Skal jeg strikke ei runde over allle maskene før mønster?

Anonymkode: 2d091...ee5

Så bra at du har fått ordnet det! :kghjerte: Jeg vet ikke hvor begynnelsen på omgangen er. Hvor hadde du begynnelsen på omgangen mens du strikket bolen? Kanskje du fortsatt skal ha begynnelsen på omgangen på samme sted?

Anonymkode: 193a8...989

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I video nr 3 blir det vist frem hvor hun har begynnelsen av omgangen sin.

 

 

 

Anonymkode: 193a8...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

skal til på mønster no etter at ermene er komt på. Er det samme hvor jeg starter på omgangen? Eller skal det ære midt foran? Står ingenting i oppskriften

Anonymkode: 2d091...ee5

Det bør fremgå av oppskriften. På mange gensre er det her mønsteret starter, og da er det veldig viktig å være nøye så mønsterrapportene stemmer. Har du mønster på genseren?

Disse første omgangene vil du merke st det er veldig stramt å strikke over "armkrokene" jeg bruker å bruke et par strømpepinner til å lirke meg over armkrokene de første omgangene 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Så bra at du har fått ordnet det! :kghjerte: Jeg vet ikke hvor begynnelsen på omgangen er. Hvor hadde du begynnelsen på omgangen mens du strikket bolen? Kanskje du fortsatt skal ha begynnelsen på omgangen på samme sted?

Anonymkode: 193a8...989

ja,beg blir ved ene ermet...går sikkert bra :) Takk for hjelp

Anonymkode: 2d091...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (18 minutter siden):

Det bør fremgå av oppskriften. På mange gensre er det her mønsteret starter, og da er det veldig viktig å være nøye så mønsterrapportene stemmer. Har du mønster på genseren?

Disse første omgangene vil du merke st det er veldig stramt å strikke over "armkrokene" jeg bruker å bruke et par strømpepinner til å lirke meg over armkrokene de første omgangene 😊

ja det er mønster...det er Riddarigenseren. Har telt over alle maskene, så det stemmer ( måtte jukse til en ekstra) 

Anonymkode: 2d091...ee5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...