AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #21 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kanskje det hjelper å se på denne videoen? Anonymkode: 193a8...989 johoooo tusen takk. da er ermene over. så er spørsmålet...hvor er begynnelsen på omgangen? Skal jeg strikke ei runde over allle maskene før mønster? Anonymkode: 2d091...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #22 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ermet. Anonymkode: 7419b...92f skal til på mønster no etter at ermene er komt på. Er det samme hvor jeg starter på omgangen? Eller skal det ære midt foran? Står ingenting i oppskriften Anonymkode: 2d091...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #23 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): johoooo tusen takk. da er ermene over. så er spørsmålet...hvor er begynnelsen på omgangen? Skal jeg strikke ei runde over allle maskene før mønster? Anonymkode: 2d091...ee5 Så bra at du har fått ordnet det! Jeg vet ikke hvor begynnelsen på omgangen er. Hvor hadde du begynnelsen på omgangen mens du strikket bolen? Kanskje du fortsatt skal ha begynnelsen på omgangen på samme sted? Anonymkode: 193a8...989 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #24 Del Skrevet 8. april 2021 I video nr 3 blir det vist frem hvor hun har begynnelsen av omgangen sin. Anonymkode: 193a8...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. april 2021 #25 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): skal til på mønster no etter at ermene er komt på. Er det samme hvor jeg starter på omgangen? Eller skal det ære midt foran? Står ingenting i oppskriften Anonymkode: 2d091...ee5 Det bør fremgå av oppskriften. På mange gensre er det her mønsteret starter, og da er det veldig viktig å være nøye så mønsterrapportene stemmer. Har du mønster på genseren? Disse første omgangene vil du merke st det er veldig stramt å strikke over "armkrokene" jeg bruker å bruke et par strømpepinner til å lirke meg over armkrokene de første omgangene 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #26 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Så bra at du har fått ordnet det! Jeg vet ikke hvor begynnelsen på omgangen er. Hvor hadde du begynnelsen på omgangen mens du strikket bolen? Kanskje du fortsatt skal ha begynnelsen på omgangen på samme sted? Anonymkode: 193a8...989 ja,beg blir ved ene ermet...går sikkert bra Takk for hjelp Anonymkode: 2d091...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #27 Del Skrevet 8. april 2021 Boetica skrev (18 minutter siden): Det bør fremgå av oppskriften. På mange gensre er det her mønsteret starter, og da er det veldig viktig å være nøye så mønsterrapportene stemmer. Har du mønster på genseren? Disse første omgangene vil du merke st det er veldig stramt å strikke over "armkrokene" jeg bruker å bruke et par strømpepinner til å lirke meg over armkrokene de første omgangene 😊 ja det er mønster...det er Riddarigenseren. Har telt over alle maskene, så det stemmer ( måtte jukse til en ekstra) Anonymkode: 2d091...ee5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå