L@dy Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 Er lov å synest det er ett teit spørsmål altså. ;-) Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal installere photoshop programmet på pc`en min. Jeg har innstallert det en gang for lenge siden, på en gammel pc og jeg kan ikke huske jeg hadde problemer da, KAN være jeg har fortrengt det. Dette er ikke orginal cd bare så det er sagt, men den HAR virket en gang før da. Når jeg setter inn cd så kommer det opp ett vindu som hvor det står: "Windows kan utføre den samme handlingen hver gang du setter inn en diskett eller kobler til en enhet med denne type filer. Hva vil du at windows skal gjøre?" Og så er det flere alternativer, men på det som er markert står det : " Åpne mappen og vis filene med med windows utforsker". Greitt nok, klikker på den, og da kommer det frem to mappe ikoner, der det står på den ene ADOBEPHOTOSHOPV60FINAL_SHOCK, og så kommer det frem mange ikoner her. Men jeg aner ikke hva jeg skal se etter, om hva jeg skal gjøre for at jeg skal gå videre her. Den andre mappen heter PHOTOSHOP_TUTORIALS, og der er det mange pdf filer. Men aner ikke hva jeg skal gjøre her heller. Hadde jo vært så kjekt om det bare stod: "klikk her for å installere"! Noen som har peiling? Forresten, så har jeg windows xp om det har noe å si.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Det første har egentlig ikke noe med installeringen å gjøre, men hvordan Windows skal oppføre seg når du putter inn CD av den typen, ikke så viktig egentlig. Det pleier alltid å være en fil som heter setup eller install, gjerne med photoshop-ikon (i dette tilfellet). Dobbeltklikk på fila.
L@dy Skrevet 29. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2005 Takk for svar, men når jeg går inn på ADOBEPHOTOSHOPV60FINAL_SHOCK mappen så er det en fil som heter INST32I, og flere som heter SETUP men har ingen fil med photoshop ikon. Finnes det noen manuell måte å gjøre det på?
Gjest Spacegirl Skrevet 29. august 2005 #4 Skrevet 29. august 2005 Finner du en fil som heter SETUP og som har et ikon med bilde av en datamaskin med en eske ved siden av? Sjekket min egen Photoshop, og der er det denne du skal dobbelklikke på for å starte installeringen. Håper dette hjelper
L@dy Skrevet 29. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2005 Finner du en fil som heter SETUP og som har et ikon med bilde av en datamaskin med en eske ved siden av? Sjekket min egen Photoshop, og der er det denne du skal dobbelklikke på for å starte installeringen. Håper dette hjelper ← Tusen takk for hjelpen! En blomst til deg! For nå har jeg photoshop!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå