Gå til innhold

Sodastream-smaker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din favorittsmak til sodastream? Foretrekker du de originale smakene, saft eller noe annet? Jeg er helt fersk bruker og er på leting etter den perfekte smakstilsetningen. 

Anonymkode: b397e...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke PepsiMax, men Mirinda er god. 

• Liker 3
Skrevet

7up 🙂

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Bruker dere alltid de smakene som hører til maskinen? Hvor kjøper dere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for svar! Bruker dere alltid de smakene som hører til maskinen? Hvor kjøper dere?

Coop obs eller Clas Ohlson 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Sukkerfri saft. Akkurat nå: ZERoh! Nydelig smak av jordbær og rabarbra!

Anonymkode: d128c...e13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper somregel smakstilsetning på Obs eller clas olsson, er ca samme pris overalt (99kr). Hos oss går det mest av 7up og mountain dew. Ellers blander vi bare med saft.

Anonymkode: 02ec5...9d4

Skrevet

Jeg hamstrer på kaffekapselen.no. Kjøper den billigste sukkerfrie cola-varianten.

Passer på å kjøpe så masse at jeg slipper fraktkostnad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/8/2021 at 5:58 PM, AnonymBruker said:

Hva er din favorittsmak til sodastream? Foretrekker du de originale smakene, saft eller noe annet? Jeg er helt fersk bruker og er på leting etter den perfekte smakstilsetningen. 

Jeg kjører på med ulike saftsmaker, nå om dagen går det i "Zeroh! sitron & lime", samt "Fun light smashing starfruit passionfruit". Fancypancy navn, det skal de i hvert fall ha. Synes det er like greit, de som liksom skal være originale brussmaker blir ikke helt som brusen likevel føler jeg, og da velger jeg heller noe annet.

Anonymkode: 0eb38...86b

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe greier med disse sodastream`ene? 

Lite svar i denne tråden om favoritt smak og ser på finn.no at det er mange sodastream til salgs

Vurderte om å kjøpe, men begynner å lure litt nå..!

Anonymkode: 6b089...859

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Lite svar i denne tråden om favoritt smak og ser på finn.no at det er mange sodastream til salgs

Elsker vår, kjempe god Farris og brusen er god om du liker «dispenser» brus 😁 seff lettere å kjøpe 1,5l flaske

Anonymkode: f64f5...eaf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tror det bare er det som skjedde med meg; ble ivrig og kjøpte den, hadde det gøy med å smake på de forskjellige smakene i noen dager før jeg glemte at jeg hadde den. I tillegg ble jeg litt skuffet, da det jo ikke smakte som vanlig brus i det hele tatt. Men hvis man bare tenker på det som noe annet, litt mer Farris-aktig, så fungerer det fint!

Anonymkode: d12b9...4a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ærlig talt sluttet å kjøpe dem. Det var jo ikke så dumt da de hadde sånne generiske navn (Cola, Orange, Dr Pete), men så ble det plutselig "offisielle" smaker på lisens fra brusprodusente, og prisen gikk opp med 60%.

Anonymkode: b41d3...c00

Skrevet

Har brukt sodastream ganske lenge nå, er utrolig mye bedre enn å kjøpe brus.

Nå går det i kalorifattig og sukkerfri saft som tilsetning i vannet, fruktfest og bringebær.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var jo ikke så dumt da de hadde sånne generiske navn (Cola, Orange, Dr Pete),

Dette bestilles billig på nett ;) «super» rask levering er det også

Anonymkode: f64f5...eaf

Skrevet

Hvis jeg skal drikke en av brusvariantene så er det 7up som er favoritten nå etter at Orange ble erstattet av Mirinda. Alt i alt så er favoritten lemon/lime dråpene. Så lenge man ikke forventer det skal smake grønn Farris så er de helt OK, og de er drøye. Etter jeg fikk SodaStreamen i hus og oppdaget de dråpene så har jeg begynt å drikke mye mer vann enn før (og jeg drakk temmelig lite for vannet her er ikke spesielt godt på smak når det kommer rett fra kranen.) 

Fruitdrops_package_lemon_lime-1-700x700.png

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker Fun light Bright lemon lime. Blir som 7-up, bare en del rimeligere enn å kjøpe 7-up-blanding.

Anonymkode: b0e8b...9ea

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har godt mål på Pepsi max til den? Føler liksom ikke den blir god...

Anonymkode: b0e8b...9ea

AnonymBruker
Skrevet
On 5/3/2021 at 7:04 PM, AnonymBruker said:

Kjøpte min i høst, og brukt den omtrent daglig siden. Kjøper ikke lenger brus, og tenker dette er både sunnere og enklere enn å drasse med litervis med brus fra butikken. Bruker i all hovedsak sukkerfri saft som tilsetning, noen ganger lager jeg bare sitronvann, og innimellom blir det en 7up-tilsetning om det er helg og jeg vil ha noe ekstra.

Har fire-fem flasker alltid klare i kjøleskapet (med kun vann, fyller kullsyre når de skal brukes).

Anonymkode: 0eb38...86b

AnonymBruker
Skrevet
On 5/3/2021 at 7:04 PM, AnonymBruker said:

Så langt elsker jeg den, men som med veldig mange andre ting jeg har kjøpt så kan det godt hende at den havner bakerst i skapet etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...