Gå til innhold

Vektnedgang med nokprat.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er 170 høy og veier 82 kilo. Ønsker å gå varig ned i vekt til rundt 70 kilo. 

I påsken begynte jeg med hjemmetrening med vekter, intensivt for nybegynnere, 15-20 minutt for dag. Jeg har veldig utrent utgangspunkt. 

Jeg har aldri vært flink med mat og forstår meg ikke på kaloritelling, så ønsker hjelp. Etter litt søk fant jeg  nokprat.no og lurer på om noen har prøvd denne, eller har forslag til andre steder man kan få hjelp med kosthold for vektnedgang? 
https://www.nokprat.no/?gclid=EAIaIQobChMIndmM8efu7wIV5xJ7Ch28sQOnEAAYAiAAEgKVhfD_BwE

Jeg vil ikke betale for nokprat.no om noen har prøvd og det er dårlig. Det er derfor jeg spør. :)

Anonymkode: d8448...267

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om nokprat før. Jeg hadde nok heller satset på å få tak i en kostholdsplan som et engangskjøp, så vet du nøyaktig hva du skal spise når. 

AnonymBruker
Skrevet
Sprinkle skrev (26 minutter siden):

Har aldri hørt om nokprat før. Jeg hadde nok heller satset på å få tak i en kostholdsplan som et engangskjøp, så vet du nøyaktig hva du skal spise når. 

Takk for svar! Vet du hvor de lager de beste kostholdsplanene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Takk for svar! Vet du hvor de lager de beste kostholdsplanene? 

Den aller beste vil du antakeligvis få i samråd med ernæringsfysiolog. Du får prøve å google litt. finnes kostholdsplaner i alle varianter, alt fra lavkarbo til lavkalori osv! Meld deg inn i ulike facebook-grupper! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...