Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg er gravid og går ut i permisjon snart. Jeg har avtalt med arbeidsgiver og nav at jeg skal ta ut 4 uker ferie i høst for å forlenge permisjonen, og resterende 1 uke utsetter jeg til neste år.

Jeg vil da bli trukket 5 uker på juni lønnen, og dermed heller få utbetalt feriepengene som er igjen på denne løsningen. 

Men hvordan blir lønnen min den mnd jeg tar ut ferie da mtp. At ferien allerede trekkes i juni? Er det arbeidsgiver som da betaler ut vanlig lønn til meg den mnd eller er det nav?

Anonymkode: 244eb...478

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle stå" på denne lønningen"

AnonymBruker
Skrevet

Du trekkes i lønn for 5 uker i juni, og så får du utbetalt feriepenger samme måned. Så får du vanlig lønn de ukene du tar ut ferie. 

Anonymkode: 77525...6c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du trekkes i lønn for 5 uker i juni, og så får du utbetalt feriepenger samme måned. Så får du vanlig lønn de ukene du tar ut ferie. 

Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 15.38):

Vil det si at foreldrepenger fra nav stopper i en mnd og at arb giver da betaler ut den mnd? 

Anonymkode: e6943...08a

Gjest Albbas
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vil det si at foreldrepenger fra nav stopper i en mnd og at arb giver da betaler ut den mnd? 

Anonymkode: e6943...08a

Ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...