AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Jeg har aldri vært som de, og jeg har alltid vært annerledes. Jeg vil inn på psykologistudiet, og tar opp noen fag nå. 3 fag har jeg eksamen i om 2 mnd. Jeg får ikle jobb pga alle områder er stengt her, og jeg søker omkring overalt. Fordi jeg ikke har så mye å bidra med hjemme akkurat nå, så har jeg heller ikke noen rettigheter. Jeg vet ikke om dette er normalt. Men jeg får kjeft av mine søsken hele tiden fordi jeg enten spør mamma et spørsmål, jeg spør om å låne lader, jeg spør kanskje de om å låne parfyme. Og de blir kjempesint og direkte frekk. Det er unormalt mye. Jeg kan ikke beskrive hvordan det føles for meg. Jeg blir redd for å snakke med de. Når jeg stiller mamma et spørsmål så får jeg ikke svar. Jeg får ekstremt mye kjeft, og det føles ikke ut som de er glad i meg en gang. Det har skjedd flere ganger at vi har spist sammen som familie, så har alle forlatt bordet med å ikke ta vekk tallerken, men så roper lillesøstera mi på meg og ber meg ta min, men hun ikke tar sin egen. Mamma sier aldri noe for å støtte meg. Pappa forsvarer meg mer, men likevel ikke nok. Jeg er stort sett bare på rommet mitt og leser. Boen ganger snakker jeg i tlf med kjæresten, men ingen vet hvordan de hjemme behandler meg. Jeg har aldri sagt det til noen. Jeg føler meg veldig mindreverdig, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg skal flytte til en annen by i sommer, og dermed ønsker jeg ikke å flytte ut med en gang. Lillesøsteren min er et år yngre enn meg. Jeg er 22 og hun er 21. jeg deler alt med dem, gir dem hva de vil, og likevel behandler de meg slik. Mange av dere vil be meg flytte ut, men situasjonen er ikke bare slik at jeg kan flytte nå. Vær så snill og hjelp meg med noen tips❤️ Anonymkode: e6d21...f56
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Tror dere at de er glad i meg? Anonymkode: e6d21...f56
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Hvis jeg snakker i tlf på kvelden litt, får jeg beskjed om å holde kjeft, ellers vekker de meg kl 5 når de skal på jobb. De hører på musikk når jeg sover, skrur ikke ned lyden og behandler meg som villdyr. Jeg får ikke lov til noe. Jeg våkna her om dagen og spydde veldig mye. Var veldig dårlig. Det første jeg kom over var vasken. Jeg vet at det er kjempe ekkelt å spy i vasken, men jeg klarte ikke noe. Jeg ble så svimmel. Og da kom min lillesøster bort og ropte «ÆSJ IKKE SPY I VASKEN». Hva for et fokus er det. Jeg holdt på å besvime. Faren min hørte alt som skjedde, og han sa ikke et ord Anonymkode: e6d21...f56
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Vær så snill å gi meg tips❤️ Anonymkode: e6d21...f56
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Du virker noe hårsår og og ikke så robust. Det er jo ekkelt å spy i vasken hvis do er en meter unna. Tar du hensyn til dem, eller skal de bare ta hensyn til det voksne barnet som ikke har flyttet ut ennå? Du bør jo forstå at de vil at det skal være stille om kvelden når de skal opp før 05..... Hva er grunnen til at du vil inn på psykologistudiet...er det for å forstå dine egne problemer bedre? Anonymkode: 5d85b...325 16
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du virker noe hårsår og og ikke så robust. Det er jo ekkelt å spy i vasken hvis do er en meter unna. Tar du hensyn til dem, eller skal de bare ta hensyn til det voksne barnet som ikke har flyttet ut ennå? Du bør jo forstå at de vil at det skal være stille om kvelden når de skal opp før 05..... Hva er grunnen til at du vil inn på psykologistudiet...er det for å forstå dine egne problemer bedre? Anonymkode: 5d85b...325 Jeg har hatt lyst å bli barnepsykolog siden jeg gikk i 10. klasse. Snittet mitt er på 57.9 nå, men det økte helt sykt, så jeg måtte ta opp fag. Har ikke noe med mine egne problemer å gjøre i det hele tatt. Jeg kjenner ikke deg som person, men synes det er jævlig feil av deg å assume ting når du nesten ikke vet. Jeg snakker en halvtime på tlf. 21.00-21.30. Kun det. Og nei. Doen var faen ikke en meter unna. Jeg satt på kjøkkenet og løp til vasken. Der etter åpnet jeg søpla og spydde der. Jeg tar ansvar på andre måter. Jeg kjører min lillesøster der det trengs, betaler for bensin de gangene jeg har penger. Så det pisset du kommer med tar jeg ikke i mot. jeg får 5 000 kr av nav i mnd. Jeg gir 3000kr hjemme. Noe burde være nok Anonymkode: e6d21...f56 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Jeg anbefaler deg en tur til psykolog. Så kan du få litt hjelp med deg selv. Egenomsorg for psyken, rett og slett. Ut i fra det du skriver, så bør du starte der. For du virker noe uttafor. Anonymkode: 14ee5...46f 27
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #8 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg anbefaler deg en tur til psykolog. Så kan du få litt hjelp med deg selv. Egenomsorg for psyken, rett og slett. Ut i fra det du skriver, så bør du starte der. For du virker noe uttafor. Anonymkode: 14ee5...46f Tusen takk. Er på venteliste ❤️❤️🥺 Anonymkode: e6d21...f56 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #9 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har hatt lyst å bli barnepsykolog siden jeg gikk i 10. klasse. Snittet mitt er på 57.9 nå, men det økte helt sykt, så jeg måtte ta opp fag. Har ikke noe med mine egne problemer å gjøre i det hele tatt. Jeg kjenner ikke deg som person, men synes det er jævlig feil av deg å assume ting når du nesten ikke vet. Jeg snakker en halvtime på tlf. 21.00-21.30. Kun det. Og nei. Doen var faen ikke en meter unna. Jeg satt på kjøkkenet og løp til vasken. Der etter åpnet jeg søpla og spydde der. Jeg tar ansvar på andre måter. Jeg kjører min lillesøster der det trengs, betaler for bensin de gangene jeg har penger. Så det pisset du kommer med tar jeg ikke i mot. jeg får 5 000 kr av nav i mnd. Jeg gir 3000kr hjemme. Noe burde være nok Anonymkode: e6d21...f56 Og der bekreftet du påstanden om å være litt hårsår og skjør. (Ikke spør om ting på et forum du ikke tåler svarene på) Anonymkode: 5d85b...325 16
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #10 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og der bekreftet du påstanden om å være litt hårsår og skjør. (Ikke spør om ting på et forum du ikke tåler svarene på) Anonymkode: 5d85b...325 Jeg tåler fint å få svar jeg. Men jeg tåler ikke at folk kommer med påstander om ting som ikke stemmer. Og spesielt ikke av noen som ikke kjenner meg. ❤️ Anonymkode: e6d21...f56 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #11 Skrevet 8. april 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hatt lyst å bli barnepsykolog siden jeg gikk i 10. klasse. Snittet mitt er på 57.9 nå, men det økte helt sykt, så jeg måtte ta opp fag. Har ikke noe med mine egne problemer å gjøre i det hele tatt. Jeg kjenner ikke deg som person, men synes det er jævlig feil av deg å assume ting når du nesten ikke vet. Jeg snakker en halvtime på tlf. 21.00-21.30. Kun det. Og nei. Doen var faen ikke en meter unna. Jeg satt på kjøkkenet og løp til vasken. Der etter åpnet jeg søpla og spydde der. Jeg tar ansvar på andre måter. Jeg kjører min lillesøster der det trengs, betaler for bensin de gangene jeg har penger. Så det pisset du kommer med tar jeg ikke i mot. jeg får 5 000 kr av nav i mnd. Jeg gir 3000kr hjemme. Noe burde være nok Anonymkode: e6d21...f56 Hjelpes for en forsvarstirade når du bare får svar på det du spør om. Veldig mange unge nå til dags er vant til å aldri ha hatt motgang, og tror at alt som er vanskelig er sykelig eller urettferdig. Håper du snart får kommet til psykolog, så du lærer deg å takle helt normal motgang og får det bedre. Lykke til! Anonymkode: 755a8...f92 9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #12 Skrevet 8. april 2021 Avsnitt, vær så snill. Det er så slitsomt å lese en solid vegg med tekst. Anonymkode: 9121a...0a1 1
Rosatoast Skrevet 8. april 2021 #13 Skrevet 8. april 2021 Hvorfor bor du ikke hos kjæresten din imens? 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #14 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjelpes for en forsvarstirade når du bare får svar på det du spør om. Veldig mange unge nå til dags er vant til å aldri ha hatt motgang, og tror at alt som er vanskelig er sykelig eller urettferdig. Håper du snart får kommet til psykolog, så du lærer deg å takle helt normal motgang og får det bedre. Lykke til! Anonymkode: 755a8...f92 Du må definere normal motgang. Fordi jeg har ingen bekjente som blir behandlet slik av sine søsken eller foreldre for eks. Jeg er ofte hos venninner, og de får som regel penger av foreldre til å handle ting. Der i mot når jeg bruker penger på noe jeg vil ha, så må jeg ofte returnere ting. Jeg kan på en måte ikke se at det du sier er normal motgang. Ja, det er normalt å ikke alltid få det slik man vil, men jeg fatter ikke hvordan du synes det er normalt at andre behandler hverandre slik? Anonymkode: e6d21...f56 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #15 Skrevet 8. april 2021 Rosatoast skrev (2 minutter siden): Hvorfor bor du ikke hos kjæresten din imens? Han bor hjemme hos sine foreldre også. Vi skal flytte sammen i annen by, og sammen til sommer Anonymkode: e6d21...f56
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #16 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Avsnitt, vær så snill. Det er så slitsomt å lese en solid vegg med tekst. Anonymkode: 9121a...0a1 Beklager❤️ Anonymkode: e6d21...f56
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #17 Skrevet 8. april 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Du må definere normal motgang. Fordi jeg har ingen bekjente som blir behandlet slik av sine søsken eller foreldre for eks. Jeg er ofte hos venninner, og de får som regel penger av foreldre til å handle ting. Der i mot når jeg bruker penger på noe jeg vil ha, så må jeg ofte returnere ting. Jeg kan på en måte ikke se at det du sier er normal motgang. Ja, det er normalt å ikke alltid få det slik man vil, men jeg fatter ikke hvordan du synes det er normalt at andre behandler hverandre slik? Anonymkode: e6d21...f56 Kanskje har du det helt jævlig hjemme. Kanskje er du hårsår, tåler ikke motstand, tror all motgang er mobbing, og går fullstendig i forsvarsposisjon på kritikk. Jeg vet ikke. Det du kan gjøre er å ta ansvar for eget liv. Du kan få krisehjelp raskt om du trenger det. I mellomtiden kan du ringe hjelpetelefonen. Skjønner ikke hva penger for å handle ting har med mobbing å gjøre. Anonymkode: 755a8...f92 10
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #18 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje har du det helt jævlig hjemme. Kanskje er du hårsår, tåler ikke motstand, tror all motgang er mobbing, og går fullstendig i forsvarsposisjon på kritikk. Jeg vet ikke. Det du kan gjøre er å ta ansvar for eget liv. Du kan få krisehjelp raskt om du trenger det. I mellomtiden kan du ringe hjelpetelefonen. Skjønner ikke hva penger for å handle ting har med mobbing å gjøre. Anonymkode: 755a8...f92 Jeg forstår at du ikke skjønner det med penger. Jeg går ut ifra det, fordi hver gang jeg spør hvorfor de er sånn, så får jeg som svar «hold kjeft. Du bidrar ikke noe hjemme. Tror du 3000kr er nok?» derfor. Anonymkode: e6d21...f56 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #19 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Avsnitt, vær så snill. Det er så slitsomt å lese en solid vegg med tekst. Anonymkode: 9121a...0a1 Huff, så teit å kommentere🙄 Jeg føler med deg, TS❤️ har du prøvd å kontakte Mental Helse? Anonymkode: f47fd...4c1 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #20 Skrevet 8. april 2021 Ååå fyfaen for noen ubrukelige tips det er her inne. Gud vet hva slags mødre eller søsken som er her inne. Hun er 22 år gammel, og spør om hjelp. Hva faen er unormalt med det? Hun opplever kanskje dette som motgang, og er det så jævlig rart? Les hvordan hun blir behandla. Ts, ikke hør på disse ubrukelige tipsene. Herregud. Du vil bli barnepsykolog, stå på og jobb med skole. Skole er kjempeviktig i Norge, og jeg har troa. Snittet ditt er veldig høyt. Bare bit tenna sammen, og gled deg til du skal flytte med kjæresten din. Du starter en epoke i livet. Keep your head up. ❤️❤️❤️Heier på deg Anonymkode: e514f...bdd 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå