AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Del Skrevet 8. april 2021 Har funnet noen øvelser jeg liker, men står det skal være 30sek pause mellom noen repitisjoner og 1min mellom noen. Hvis jeg f.eks trener armene også skal ha 1min pause, kan jeg da gjøre en annen øvelse på en annen muskelgruppe? F.eks knebøy i pausene? Eller er det meningen at hele kroppen skal hvile mellom? Anonymkode: 53c1d...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Del Skrevet 8. april 2021 Ja, det kan du fint gjøre, så lenge det er en annen muskelgruppe som du nevner. Det kalles supersett. Da vil treningen bli mer intensiv, ettersom du ikke får hvile helt, men det blir også mer tidseffektiv. Anonymkode: af901...c7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg pleier å trene mage mellom settene mine. Har pauser på ca 3 min. Anonymkode: cd50e...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Del Skrevet 8. april 2021 Går fint så lenge du trener en annen muskelgruppe. Og det ikke er pause for å f.eks få igjen pusten Anonymkode: b140a...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 8. april 2021 #5 Del Skrevet 8. april 2021 Kjører selv supersett/trisett på så og si alt. Fungerer veldig bra mot fremgang i styrke og muskelmasse, samt det er tidseffektivt. Men det kan være greit å tenke litt på hvilke øvelser du setter sammen. En press øvelse + dra øvelse er feks bedre å kombinere enn to pressøvelser på rad. Noen greie oppsett/kombinasjoner kan feks være: Chins+bøy Markløft+ Pushup Skulderpress+utfall+roing Benkpress+pullups+pistol squat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå