AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Del Skrevet 8. april 2021 Hva betyr dette? Det trengs vel eggløsningsslim for å kunne bli gravid. Hadde eggløsningsslim for noen dager siden, men ifølge tester skal min eggløsning først komme i dag eller i morgen..... Betyr det null sjanse for befruktning denne syklusen? eller kan slimet fremdeles komme? Eller er det vanlig at det kommer bare før eggløsning og ikke på selve eggløsningen? Anonymkode: 45aea...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Del Skrevet 8. april 2021 har vært gravid 3 ganger aldri hatt ELslim. Anonymkode: 1db76...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg har alltid kun eggløsningsslim 3-4 dager før eggløsning. Aldri under eggløsningen. Eller ikke som jeg ser, men er nok uansett et sted der oppe. Blitt gravid 4 ganger. Anonymkode: 85080...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Del Skrevet 8. april 2021 Hadde ikke slim sist og nå er jeg gravid i uke 7 Anonymkode: 268c4...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. april 2021 #5 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg har blitt gravid 7 ganger uten å noen gang sett snurten til noe slim. Absolutt ikke alle som ser dette, eller at det kommer ut. Men man har det visstnok oppi der det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå