SoWhat? Skrevet 8. april 2021 #1 Del Skrevet 8. april 2021 Når en får tilsendt de konkrete grunnene til dette, er det lov til å legge dette ut på forumet? I så fall, hvorfor ikke? Og hvis det er lov, i hvilket underforum passer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 8. april 2021 #2 Del Skrevet 8. april 2021 SoWhat? skrev (27 minutter siden): Når en får tilsendt de konkrete grunnene til dette, er det lov til å legge dette ut på forumet? I så fall, hvorfor ikke? Og hvis det er lov, i hvilket underforum passer? Jeg prøvde en gang med et par av grunnene i en tråd, men det ble slettet som "ryddet for slettet innhold" eller noe sånt. Så du må i hvert fall skrive det i en fortellerform - ikke kopiere 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. april 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2021 vintage skrev (2 minutter siden): Jeg prøvde en gang med et par av grunnene i en tråd, men det ble slettet som "ryddet for slettet innhold" eller noe sånt. Så du må i hvert fall skrive det i en fortellerform - ikke kopiere 😅 Å... hm Det var derfor jeg lurte på om det var mulig i et visst underforum. Jeg tenker at et sted må man kunne få luftet noe av dette, spesielt når man sitter som et veldig stort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 9. april 2021 #4 Del Skrevet 9. april 2021 Hei, På generelt grunnlag så vil innlegg som er ryddet fra forumet være det fordi de inneholder regelbrudd. Da vi ikke ønsker regelbrudd liggende ute på forumet, anbefaler vi å ikke gjengi innlegg som er ryddet tidligere, da dette kan bli ryddet igjen. Unntaket er dersom aktuelle innlegget ble slettet som et ledd av en større rydding og ikke inneholdt regelbrudd i seg selv. Kragebein, adm 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå