AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Satt igår kveld å skulle ta meg noen pils fra Seidel merket (billigste ølen de hadde). Har også smakt Bare Øl eller hva det heter. Alle gangene jeg prøver å åpne disse ølene er boksen umulig å åpne mens andre dyrere øl som Hansa osv klarer jeg å åpne med engang🤷🏻♀️ Må av og til bruke gaffel for å få opp åpningen på billig ølene.. Hvorfor er det slik? Er det dårligere kvalitet på boksens åpning? Utrolig irriterende. Flere som har opplevd? Anonymkode: e0cc6...0da
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Det er pga at folk ikke skal bli alkoholikere på billigøl. Ved å lage boksene vanskeligere å åpne, eliminerer man mye av denne risikoen. Anonymkode: c66d8...d40
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Aldri opplevd.... Drikker både billig og "dyrere" øl Anonymkode: 2d892...658
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er pga at folk ikke skal bli alkoholikere på billigøl. Ved å lage boksene vanskeligere å åpne, eliminerer man mye av denne risikoen. Anonymkode: c66d8...d40 Dette er faktisk ikke tull, mener jeg har lest gjennom en doktoroppgave som omhandlet problemstillingen. Anonymkode: 3e17f...f4b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er faktisk ikke tull, mener jeg har lest gjennom en doktoroppgave som omhandlet problemstillingen. Anonymkode: 3e17f...f4b Hvorfor skulle det være tull? Anonymkode: c66d8...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå