Gå til innhold

Tips til å ikke svette under puppene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hva gjør dere damer på sommeren hvis dere vil gå uten bh men det er VARMT? jeg svetter lett og det kan begynne å renne svettedråper fra under puppene og mellom puppene. Har noen sommerkjoler som ikke egentlig egner seg med bh.. finnes det noen triks ? 

Anonymkode: 933dd...368

AnonymBruker
Skrevet

Nei, svetten kommer der hud møter hud, typisk under brystet. Eventuelt om en bruker puppetape for å løfte puppene slik at det ikke blir friksjon. Evt et slags pudder under puppene? Har ikke prøvd selv, men dette er bare noen idéer.

Anonymkode: 8a7df...154

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brystreduksjon? 

Anonymkode: 5220c...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med mye svette under puppene selv. Bruker babypudder/talkumpudder selv, syns det funker ok nok. Holder ikke hele dagen, dvs fra jeg står opp til jeg legger meg. Men holder en arbeidsdag for meg lett. 

Anonymkode: 7c976...226

Skrevet

Sliter ikke med det, men har hørt at babypudder skal funke?🤷‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en av grunnene til at jeg alltid bruker BH.  Kjøper aldri klær som det ikke passer med BH under.

Anonymkode: 53c5b...7cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Skal prøve pudder 😚

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke en aluminiumklorid-deodorant. Det stopper svette. 

Anonymkode: b8bad...a6e

Skrevet (endret)

..

Endret av frogger
Svarte i feil tråd
AnonymBruker
Skrevet

Deodorant-spray funker supert mot svette :) Vanlig deodorant holder ikke for min del 

Anonymkode: f66fe...cd1

AnonymBruker
Skrevet

Aluminiumklorid. Pudder funker ikke.

Anonymkode: 13ce3...7c7

AnonymBruker
Skrevet

Klistre sammen to bind eller bleier, avhengig av din bryststørrelse. Lim-mot-lim-siden og heng de under

Anonymkode: 06ef9...0b1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Klistre sammen to bind eller bleier, avhengig av din bryststørrelse. Lim-mot-lim-siden og heng de under

Anonymkode: 06ef9...0b1

😂

Anonymkode: 3bcd6...867

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 13.41):

Hei, hva gjør dere damer på sommeren hvis dere vil gå uten bh men det er VARMT? jeg svetter lett og det kan begynne å renne svettedråper fra under puppene og mellom puppene. Har noen sommerkjoler som ikke egentlig egner seg med bh.. finnes det noen triks ? 

silikon....da henger de ikke lenger, og svetten blir borte. Vakkert er det også 🙂

Anonymkode: 04147...f73

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

silikon....da henger de ikke lenger, og svetten blir borte. Vakkert er det også 🙂

La meg gjette.... Du er mann?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Silikon har jeg og det hjelper ikke.. :) men takk for et veldig forferdelig tips. 

• Liker 1
Skrevet

Hmm.... jeg er 42 og har DD cup som naturlig henger litt pga alder og størrelse. Det finnes ikke nok silikon i verden for å lage struttepupper her.

TS: Prøv talkum under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...