AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Sitter nå i arbeidstiden. Klarer ikke å sitte i ro på stolen og konsentrere meg om arbeidsoppgavene. Blir fort rastløs. Har til vanlig jobb ute i felt, så jeg er ikke innarbeidet i hjemmekontortilværelsen. Men har for tiden litt sånn papir/dokumentasjonsarbeid som må gjøres innimellom, hvor jeg vanligvis ville tatt det på kontoret. Men får ikke til å gjøre noe. Andre som hadde det slik i starten? Anonymkode: 63ba9...d1b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Jeg var effektiv i starten, når jeg trodde dette varte en 2-4 uker. Etter det har jeg hatt det slik som deg, så gleder meg til å komme tilbake til kontoret igjen. Blir mye husarbeid i arbeidstiden for å si det sånn. Anonymkode: 3e91c...ff4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Jeg hadde litt problemer med å venne meg til å være effektiv uten to skjermer og kun en laptop, men dette gikk seg til etter to uker. Jeg synes kjedelig dokumentasjon er vanskelig, dette tar jeg i oppdelte tidsrom, feks 20-30 minutter litt hver dag. Ellers liker jeg arbeidsoppgavene så er fornøyd med å kunne jobbe uforstyrret i treningstights. Anonymkode: c3796...911
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Ja, men jeg sitter uansett hele dagen foran skjermene, og hjemme har jeg faktisk bedre oppsett enn på kontoret når det kommer til det tekniske, bedre stol og vesentlig mindre forstyrrelser. Så produserer absolutt mer på hjemmekontor, ingen prat ved kaffemaskinen, ikke surretid etter å ha kommet på kontoret på morgenen, ikke rastløs etter å dra når klokken vipper over tre, osv. Anonymkode: cd9b5...47a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Hvor mange pauser tar dere på hjemmekontoret? Jeg har 30 min lunsj pause, også et par 10 min pauser i løpet av dagen. Anonymkode: 69325...9cd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor mange pauser tar dere på hjemmekontoret? Jeg har 30 min lunsj pause, også et par 10 min pauser i løpet av dagen. Anonymkode: 69325...9cd Jeg tar 40 min lunsj, men så har jeg egentlig ingen andre pauser enn typ å gå på toalettet, hente meg et eple eller en kaffe eller veksle noen ord med mann og barn. Litt som jeg gjør på kontoret. Anonymkode: bbddb...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå