AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Del Skrevet 8. april 2021 Skjer det, og hvordan tolker du det? Jeg blir irritert av det. Synes det virker stressende, masete og uhøflig. Det holder å ringe på en enkelt gang, for man hører jo ringeklokken? Min mann og jeg endte i en liten diskusjon der siden hans familie gjør dette, og jeg tror de er de eneste jeg har opplevd at gjør det. Han synes det er unødvendig å si noe på det, mens jeg synes han kan si det til dem. Jeg vet det ikke er det største problemet i verden, men ble nysgjerrig på hvordan andre enn meg opplever dette😅 Han mener jeg bare irriterer meg over alt 🙈 hadde det vært min familie hadde jeg bare sagt ifra. De trykker 5 ganger etter hverandre HVER gang. Og man kommer ikke akkurat uventet på besøk i disse tider heller, så da er man jo tilgjengelig for å åpne døren når det ringer på (helst en enkelt gang) 😅 Anonymkode: 99e32...f87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Del Skrevet 8. april 2021 Har ikke tenkt over at det er spesielt irriterende i det hele tatt. Setter pris på at folk ringer på flere ganger hvis ikke jeg kommer med en gang, ikke alltid jeg høre det første gangen. Om familien til mannen din alltid ringer 5 ganger er jo det bare deres "signatur", det er jo mer en sånn morsom familietradisjon. Ikke noe å være sur for Anonymkode: 06d1f...8a4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Del Skrevet 8. april 2021 Hos oss som bor i leilighet er det slik at du ikke kan snakke i porttelefon, eller åpne døren samtidig som ringeklokken ringer. Det vil si, at man må vente til ringesignalet er slutt før man kommer gjennom på linjen. Så om man trykker og trykker på ringeklokken får man hverken åpnet eller sagt hallo ... 🙈 Anonymkode: 66c67...f40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Del Skrevet 8. april 2021 Er enig i at det er uhøflig, minner meg litt om en utålmodig unge. Hadde ikke orka å si noe på det, da. Kanskje en kjapp kommentar om de har drukket for mye kaffe eller noe sånt. Anonymkode: 86767...4fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Del Skrevet 8. april 2021 Det har jeg aldri ofret en tanke. Anonymkode: 3ddc4...aea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Del Skrevet 8. april 2021 De som ringer så ofte, er de barn? Jeg har erfaring med at barn ofte kan ringe på flere ganger. Og noen ganger kan man faktisk bli usikker på om det ringte når man trykker. "Kom det lyd nå?" osv Men ja, jeg er enig i at én gang bør holde Anonymkode: 8a976...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmokeyEye Skrevet 8. april 2021 #7 Del Skrevet 8. april 2021 3 ganger er greit om man bor i en stor enebolig, men noe mer virker masete. Noen ganger virker jo ikke klokka, og man blir usikker på om det ringte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #8 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De som ringer så ofte, er de barn? Jeg har erfaring med at barn ofte kan ringe på flere ganger. Og noen ganger kan man faktisk bli usikker på om det ringte når man trykker. "Kom det lyd nå?" osv Men ja, jeg er enig i at én gang bør holde Anonymkode: 8a976...bf6 Nei, svigerfar er 60 og svoger 30. De har vel lært det av far🙈 Anonymkode: 99e32...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #9 Del Skrevet 8. april 2021 Åpne døren, smile, si: "Hallo! Det holder å trykke en gang på ringeklokken, vet du. Kom inn." Gjenta. Og gjenta. Anonymkode: 52d9e...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #10 Del Skrevet 8. april 2021 Av alle ubetydelige "problem" i verden er dette ett av de aller mest ubetydelige. Anonymkode: c5d32...346 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #11 Del Skrevet 8. april 2021 Har ingen anelser. Har aldri hatt ringeklokke. Folk har måtte banket på eller ringt meg via mobilen at de er kommet og står utenfor. Anonymkode: 7871c...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2021 #12 Del Skrevet 8. april 2021 Det er ikke noe jeg ser på som et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #13 Del Skrevet 8. april 2021 Bruker å ringe en gang og så gå rett inn jeg, det samme gjør andre folk her. Anonymkode: 8d753...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #14 Del Skrevet 8. april 2021 Du får more deg med å finne på en ny «forklaring» for dem hver gang de gjør det, og si når du åpner: «Oi, ja bare løp på do du. Du må jo være veldig tissetrengt», «Skynd dere inn før øksemorderen tar dere igjen» osv. Kanskje de tar hintet til slutt. Hvis ikke, kan jo du likevel få litt moro ut av det. Anonymkode: 8ec7c...0b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #15 Del Skrevet 8. april 2021 Synes ikke det er spesielt irriterende. Familien min har i alle år hatt en greie med å ringe på flere ganger før man bare går inn, litt som en advarsel om at nååå må du kjappe deg og dra på buksa, så det kan ha noe med det å gjøre. Anonymkode: 430a5...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #16 Del Skrevet 8. april 2021 Bedre at svigers ringer på flere ganger som en gimmick, enn en at de bare valser inn uten advarsel, vel? Anonymkode: 06d1f...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #17 Del Skrevet 8. april 2021 Enig i at det er litt masete, men hadde aldri verden tatt det opp og gjort det til en sak Anonymkode: d87a5...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #18 Del Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du får more deg med å finne på en ny «forklaring» for dem hver gang de gjør det, og si når du åpner: «Oi, ja bare løp på do du. Du må jo være veldig tissetrengt», «Skynd dere inn før øksemorderen tar dere igjen» osv. Kanskje de tar hintet til slutt. Hvis ikke, kan jo du likevel få litt moro ut av det. Anonymkode: 8ec7c...0b3 🤣🤣🤣 takk, dette var det beste rådet til nå. Det må jeg gjøre 🤣🤣🤣 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bedre at svigers ringer på flere ganger som en gimmick, enn en at de bare valser inn uten advarsel, vel? Anonymkode: 06d1f...8a4 Aldri et problem for oss som er kroniske dørlåsere😉 Ts Anonymkode: 99e32...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #19 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg syntes det hørtes sykt irriterende ut jeg 😂😂😂 5 ganger på rad, hvorfor liksom? Anonymkode: 4bccd...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå