Gjest Tonka Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 Leser i forumet her at dette er en vanlig "fetisj" hos dere jenter. Har også vært sammen med jenter som er opptatt av rumpa til kjæresten. Jeg elsker å bli strøket på rumpa, finner de ganske så opphissende. Ikke ris og spanking og sånn men mer som kjærtegn som f.eks. på brystkassa eller lårene for den del. Problemet er vel at jeg etterhvert erfarer at jenter som har en fetisj for rumpa til gutten er mest opptatt av å beskue den (og kanskje gripe godt tak under samleie) men ellers er det dålig med kjærtegn der....... synd synes jeg. Er jenter bare sånn? Kanskje rumpa mi ikke var bra nok? Siden jeg er misfornøyd her, burde jeg blitt homo?
Gjest TomKrus Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 (endret) Alt hva et menneske liker med et annet er ikke nødvendigvis en fetisj. En fetisj dreier seg om en spesiell seksuell vellyst tilknyttet noe som er litt på siden av hva som ansees som normalt (ordbokdef. av fetisjisme: seksuelt avvik der kjønnsdriften blir vekket av visse objekter, f eks klær). Rumpeballene er ganske så sensitive så så klart vil mange av oss føle det behagelig å bli strøket der. Får du derimot orgasme av at noen stryker deg, eller får noen det ved å gjøre det på deg, kan du vel kalle det fetisjisme. Endret 29. august 2005 av TomKrus
Gjest WaterWaves Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Jeg er ganske sjenert ovenfor kroppsdeler som det Har hatt kjærester og har ikke tort å ta på rumpa deres, og jeg blir nervøs hvis de tar på min, og gjør det helst slutt fortest mulig.
Gjest WaterWaves Skrevet 29. august 2005 #4 Skrevet 29. august 2005 Flåsete skrevet av meg. Kan gi meg lyst til å gjøre det slutt, mente jeg
Gjest Embla s Skrevet 29. august 2005 #5 Skrevet 29. august 2005 Flåsete skrevet av meg. Kan gi meg lyst til å gjøre det slutt, mente jeg ← du kan få lyst til å gjøre det slutt med kjæresten din hvis han stryker deg på rumpa? Hm :klø: Jeg har nok ikke noen rumpe-fetish, men syns det er naturlig å ta på/stryke på rumpa. (på lik linje med resten av kroppen).
Gjest Tonka Skrevet 29. august 2005 #6 Skrevet 29. august 2005 Jeg er ganske sjenert ovenfor kroppsdeler som det Har hatt kjærester og har ikke tort å ta på rumpa deres, og jeg blir nervøs hvis de tar på min, og gjør det helst slutt fortest mulig. ← Trøste&bære, du er neppe bare nybegynner her i forumet men også når det kommer til samkvem med deg og en kjæreste. Får du lyst til å gjøre det slutt hvis kjæresten din tar på rumpa di? Hva er innenfor det du aksepterer da? Holde i hånda og nusse litt? Du går en strevsom fremtid i møte lille venn.........
Gjest Embla s Skrevet 29. august 2005 #9 Skrevet 29. august 2005 ← Du får begynne med litt eksponeringsterapi
Trampe Skrevet 30. august 2005 #10 Skrevet 30. august 2005 Jeg er veldig glad i rumpa til kjæresten min, og jeg både stryker på den og tar fatt i den når vi har sex. Har ikke fått noen klager enda, så jeg håper han syns det er greit Den er bare så herlig, fast og fin ←
Gjest seroxata Skrevet 30. august 2005 #11 Skrevet 30. august 2005 skal ikke si at jeg ikke ser på den Men jeg har en større fetish for hender.. *sugle*
Gjest GreenSky Skrevet 31. august 2005 #12 Skrevet 31. august 2005 Tenker ikke så veldig mye på rompa til menn, med mindre den er helt flat.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #13 Skrevet 31. august 2005 Hm, gi meg et mannfolk og jeg skal da både stryke, klemme, kna, kjærtegne, og hva enn han måtte ønske.. :D
Gjest sexysadie Skrevet 3. september 2005 #14 Skrevet 3. september 2005 Jeg tror menns skuldre, armer og hender og høyde er en gjenganger når det kommer til "fetisjer" hos kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå