AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg er i dag 7 dpo og har kjent litt på noe som ligner på leamus nederst i magen. Noen som har opplevd dette tidligere, og som vet om det er et symptom? Det er ikke vondt eller noe, men kjennes ut som små kramper/sammentrekninger uten noen form for smerte. Anonymkode: b1e89...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg har hatt leamus i livmoren uten at det var et symptom på noe! Kjenner dog ikke til om det er et vanlig symptom, men tror ikke jeg ville lagt for mye i det. Lykke til uansett ❤️ Anonymkode: a4932...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg har kun hatt dette når jeg ikke har vært gravid, men antar at det er noe som varierer veldig. Masse lykke til! Anonymkode: 4891a...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 9. april 2021 #4 Del Skrevet 9. april 2021 Akkurat det som foregår eller ikke foregår i livmor er vanskelig å tolke, fordi omtrent det samme skjer før mensen som ved graviditet i begynnelsen. Ville ikke tenkt for mye på det. Du får svar tidsnok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå