AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Beklager lang rotete tråd.. Har små barn i barnehagealder, og han har barn fra før som snart er ferdige på barneskolen. De eldste bor her ca 70% av tiden, men det er ikke faste byttedager. Problemet da, er jo, at vi har aldri sex.. De minste står opp tidlig, og de eldste legger seg sent. For at jeg skal orke å stå opp tidlig med de små, må jeg i seng tidlig, og da før stebarna, hver kveld.. De får være oppe ganske lenge.. Og de vil jo selvfølgelig være sammen med sin far om kvelden, så vi kan ikke bytte på det (å stå opp tidlig). Vi har prøvd oss på å lure oss til en kjapp en, I dusjen feks, men far har nok ikke fått dusjet på mange år, uten at noen banker på døren pga et eller annet, og venter på at han skal bli ferdig. Aner ikke hva vi skal gjøre. Vi har ikke et sexliv! Hjelper heller ikke med skift/vaktarbeid, slik at når de eldste er hos mor, er det ikke alltid vi ses.. Far klarer heller ikke si nei, så hvis vi har satt av en kveld til oss, og de ringer og vil komme, så sier han alltid ja. Og det skjer ofte.. De har det fint hos mor, så hadde helt sikkert tålt et nei, eller en hvit løgn om at han skulle ut på noe. Men han sier at han kan ikke si nei til dem. Til og med ikke når vi har ordnet barnevakt til de minste.. Føler meg ikke prioritert. Oss/vi, er ikke en prioritet. Har snakket om det, og han sier det er så synd på dem, siden de har skilte foreldre, så kan aldri si nei til dem, eller ikke være med dem hele tiden mens de er her. De yngste bor jo her alltid, men vi har mulighet for barnevakt av og til. Foreløpig legger de seg jo tidlig, så vi har litt tid på kvelden. Når de bli eldre, har vi alenetid om morgenen? Når har foreldre til store barn sex? Er jeg steheks? Jeg vil gjerne at barna mine vokser opp med begge foreldrene sine, men nå lever vi jo som venner.. Det er vel ikke unormalt å ha lyst på sex med sin partner? Foreldre har sex? Men når? Hva skal jeg/vi gjøre? Sette sexlivet på vent i noen år? Anonymkode: 32cfd...026
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Dere må rett og slett lære dere å ha sex når det er muligheter og selv om barn er våkne. Det må vel være mulig å f.eks. legge seg litt tidlig og kose seg selv om de eldste barna er våkne og driver med andre ting? Mannen din må skjerpe seg og innse at sex må prioriteres om forholdet skal vare. Barna lider ikke av at han ikke sitter og holder hånden deres hver eneste kveld. Vi har sex når som helst. Barna står opp før oss og driver med egne ting så vi har sex de fleste helgemorgener og vi har ofte sex om kvelden selv om de er våkne (de sitter ikke akkurat utenfor døren og hører på oss, de har sine egne liv) eller har sex hvis alle er hos venner eller ute av huset på annet vis. Anonymkode: 71681...e1f 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Her tok vi en kjappis i senga i dagtidlig mens barnet så på tv i stua. Her blir det ofte slik 😅 Anonymkode: ad679...f9f 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Dette handler ikke om manglende muligheter, men manglende vilje. Uansett hva vi kommer med av tips og råd, så vil han avvise det. Man kan ikke trylle frem tid, så dersom dere ikke kan la barna være litt alene (legge dere tidlig, sette dem foran tv om morgenen osv) fordi han MÅ være sammen med dem hvert våkne sekund, så blir det jo ikke sex. Enkelt og greit. Når de er så mye av tiden hos dere, tåler de fint at han legger seg tidlig en kveld. Anonymkode: f09b7...34d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Det er så synd på dem fordi de har skilte foreldre? Hvis han ikke tar litt tak får han enda flere barn med skilte foreldre🙃 Neida, joda. Men har han problemer med å sette grenser for de ellers? I så fall gjør han de en bjørnetjeneste. Selvfølgelig er det fint at de gjerne vil være hos han! Men det må være lov å ha litt balanse. Hvis mor er strengere enn han på ting, er det kanskje derfor de vil være hos dere støtt? Anonymkode: 327fb...86b 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 Vi har fast avtale på lørdags morgen på badet, gjerne også søndag 😍 Han må sette grenser. Anonymkode: 41183...402
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her tok vi en kjappis i senga i dagtidlig mens barnet så på tv i stua. Her blir det ofte slik 😅 Anonymkode: ad679...f9f Tenker at dette kan bli en løsning ja. Hvis vi gir de yngste hver sin skjerm inne på stuen, rekker vi en kjapp på soverommet eller badet før de eldste våkner. Ikke så romantisk, men bedre enn null..! Jeg kan dessverre ikke gjøre så mye med hvilke valg min samboer tar.. Men skulle jo ønske han hadde litt mer lyst på meg da.. Anonymkode: 32cfd...026 1
Månestjerne Skrevet 8. april 2021 #8 Skrevet 8. april 2021 Kan dere ikke ha sex mens de minste ser på barne-TV og de eldste er på fritidsaktiviteter/hos venner?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #9 Skrevet 8. april 2021 Hvor store er de eldste? Store nok til å høre at dere er glad i dem, men at dere voksne også må ha litt kjærestetid for dere selv? At det er viktig slik at dere får bli sterkere som par. Sammenlign gjerne med deres vennetid, spør hvordan det ville vært hvis de aldri kunne være alene med venner fordi dere ville være med på alt. Det gjorde jeg med mellomste som ville være med meg hele tiden og ha all oppmerksomhet. Det var ikke bare sex det satte en stopper for, men samtale mellom oss voksne😆 Det gikk veldig bra, selv om det ble litt sure miner den kvelden. Vi løste det med å sette barnet på timeplanen også selvfølgelig, gjøre høye ting sammen alle eller bare hen og meg, gen og far. De minste er kanskje ikke like lett å ta den praten med, men de legger seg tidligere i det minste 😀 Her er det bare en liten hjemme boer igjen, de to eldste har flyttet, så nå er vi ganske fri til å ha sex, senest i dag tidlig etter at minste var reist på skolen. Anonymkode: aec70...aae
GhostHug Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 Så hvordan klarer dere å ha sexlyst når det er tidspress, stor fare for at unger kommer inn og avbryter osv? Kan egentlig ikke se for meg noe mer turn off 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå