AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Noen som ser denne? Ser at typene de har valgt ut både i den amerikanske og franske er tilnærmet like. Hvor mye er regissert og hvor mye er naturlig, tenker dere? Jeg liker konseptet, men ble litt skeptisk etter å ha sett den første utstemmingen (Legger ved en spoiler og kommentar til hvem som ble stemt ut, om dere ikke har sett.) Spoiler Skeptisk, fordi i den franske versjonen valgte de samme personen (typen, altså modellen) som i den amerikanske. Spent på om likhetene fortsetter, eller om jeg underholdes like mye i den franske som den amerikanske versjonen. Anonymkode: f39aa...c45
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Syns sesong 1 av circle USA var ganske gøy! Ble overrasket over hvor mye jeg likte de, så gleder meg til sesong 2! Anonymkode: 17436...e6f 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Syns sesong 1 av circle USA var ganske gøy! Ble overrasket over hvor mye jeg likte de, så gleder meg til sesong 2! Anonymkode: 17436...e6f Ja, så det skal komme en sesong til 😊 Jeg er fra IRC-generasjonen og kjenner godt igjen hvordan man får venner bak skjerm, og hvor godt man blir kjent. Men den gangen var det aldri snakk om catfishing eller utseende i sånn grad som her. Vi hadde jo ikke profilbilder engang 😄 Og ikke hadde vi så mange smileyer heller 😂 😄 Anonymkode: f39aa...c45
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Elsker den serien, har sett alle som ligger på Netflix. Sesong 1 er spilt inn for flere år siden, så tviler på at det kommer en til sesong, i såfall så har den kommet ut i USA men ikke kommet til Netflix. Anonymkode: ed5c8...706
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Samme AB som over^ Sorry trodde den ble spilt for flere år siden.. gleder meg til neste sesong😍 Anonymkode: ed5c8...706
Fiffig Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Hun pene som røyk ut først på den franske versjonen, var sånn typisk som aldri har trengt å vise personlighet for å bli likt og som dermed heller ikke blei likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå