AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Del Skrevet 8. april 2021 Har tenkt å kjøpe meg en slik, Pro 5, den som er hvit og gullfarget. Ser på nett at den kommer i flere varianter, Power har feks 2 forskjellige; PL5014 og PL5117..... Hva er forskjellen og hvilken er det som har gjort det bra i tester, står bare Pro5 i testene jeg har lest. Og hvilken er den nyeste? Dere som har denne hvilken utgave har dere? Hilsen forvirra Anonymkode: 78f08...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 8. april 2021 #2 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) https://www.komplett.no/product/1140711/hjem-fritid/personlig-pleie/barbermaskiner-haartrimmere/epilator/braun-ipl-silk-expert-pro5-pl5117 Jeg kjøpte nettopp denne, mener det var nyeste (?). Lysene blinker iallefall raskt, bruker mye kortere tid på behandling enn andre beskriver med eldre modeller. Den fungerer foreløpig som beskrevet, har ikke fullført de 12 ukene - men ser resultat på saktere utvekst og delvis hårfrie områder i «flekker». Det beste for meg er å slippe nupper/infernalsk kløe i bikinilinjen der hvor trusekanten går. Endret 8. april 2021 av Fnuggolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Del Skrevet 8. april 2021 Fnuggolina skrev (2 timer siden): https://www.komplett.no/product/1140711/hjem-fritid/personlig-pleie/barbermaskiner-haartrimmere/epilator/braun-ipl-silk-expert-pro5-pl5117 Jeg kjøpte nettopp denne, mener det var nyeste (?). Lysene blinker iallefall raskt, bruker mye kortere tid på behandling enn andre beskriver med eldre modeller. Den fungerer foreløpig som beskrevet, har ikke fullført de 12 ukene - men ser resultat på saktere utvekst og delvis hårfrie områder i «flekker». Det beste for meg er å slippe nupper/infernalsk kløe i bikinilinjen der hvor trusekanten går. Ser den er ca 400 kr dyrere enn den andre modellen jeg nevnte , så regner med at den da er den nyeste da. Rart de ikke har kalt den Pro 6.... Da kjøper jeg den etter jobb 🤑 Anonymkode: 78f08...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Del Skrevet 8. april 2021 Ts igjen Power er tydeligvis utsolgt på nett og butikk så måtte google mer, ser elkjøp har enda en versjon av Pro5, den er såvidt dyrere enn PL5117 , så nå ble enda mer usikker på hva som er nyeste.... da finnes det minst 3 forskjellige Pro5 🤔 Anonymkode: 78f08...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg husker jeg kontaktet kundeservice for Braun en gang da jeg synes det var uklart hva som var forskjellene, og fikk en veldig oversiktlig tilbakemelding. Mener å huske at det bare er tilbehør og farge på selve maskinen som er forskjell? Kan kanskje lønne seg å ringe å spørre? Anonymkode: 5bccb...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Del Skrevet 10. april 2021 Ts her Fant utav det! Alle maskinene av pro 5 er like ( er en eldre versjon 5, men den heter ikke pro, og ser ikke ut til å være i salg lengre). Forskjellen er tilbehøret, den billigste 5014 mangler presisjonstilbehør, så den er ikke ment å skulle brukes i ansikt feks. 5117 og den på elkjøp som jeg tror heter noe med 24 har tilnærmet lik pakke, bare forskjellige høvler og vesker! Så da går jeg for en av de med presisjonstilbehør! Ser ut som man på Amazon får en med hele 3 typer slikt tilbehør, men holder meg til butikk så får jeg den fort! Anonymkode: 78f08...69c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Del Skrevet 10. april 2021 Kan du ikke oppdatere i tråden om du synes det funker eller ikke? Virker liksom for godt til å være sant.. Anonymkode: 219d4...0a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan du ikke oppdatere i tråden om du synes det funker eller ikke? Virker liksom for godt til å være sant.. Anonymkode: 219d4...0a7 Det skal jeg prøve å huske! Prøv å søk opp navnet på den her inne på kvinneguiden! Har lest mye positivt her inne, er derfor jeg tar sjansen, og noen bra tester da bla tv2 hjelper deg! Men dyr for meg, så håper den står til forventningene! Anonymkode: 78f08...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Del Skrevet 15. juli 2021 Hvordan gikk det TS? Eventuelt andre som har prøvd - virker det og er det verdt det? Anonymkode: 6f880...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå