fjær Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 For oss som ser programmet på sumo, ser du på linær tv ikke les her.. SPOILERE kommer 😄 Første ukevinner synes jeg ble feil, plasseringen var merkelig, på hjørnet av huset?! Og enig med den unge naboen, burde vært en bakvegg. Og Aina, hvorfor klage på at det ligger en ostepakke på ett av kjøkkene og en PLASTflaske med juice på ett annet? Det er jo med å sette stemningen?! 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 fjær skrev (11 timer siden): Første ukevinner synes jeg ble feil, plasseringen var merkelig, på hjørnet av huset?! Og enig med den unge naboen, burde vært en bakvegg. Plasseringen er jo ikke viktig, fordi den er portabel. Som den eneste av alle kjøkkenene. Jeg er uenig med ungen. Kjøkkenet til far og datter var et 360-graders kjøkken. Det var meningen med kjøkkenet. Man kan stå og jobbe på alle sidene rundt det kjøkkenet. Derfor hadde dem heller ikke "bakvegg", og sådan åpne hyller tvers igjennom, slik at hyllene er tilgjengelig på begge sider. Dette skjønte visst ikke dette barnet. Anonymkode: 9e3da...a03 1
fjær Skrevet 8. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Plasseringen er jo ikke viktig, fordi den er portabel. Som den eneste av alle kjøkkenene. Jeg er uenig med ungen. Kjøkkenet til far og datter var et 360-graders kjøkken. Det var meningen med kjøkkenet. Man kan stå og jobbe på alle sidene rundt det kjøkkenet. Derfor hadde dem heller ikke "bakvegg", og sådan åpne hyller tvers igjennom, slik at hyllene er tilgjengelig på begge sider. Dette skjønte visst ikke dette barnet. Anonymkode: 9e3da...a03 Litt tungvint å flytte rundt på det kjøkkenet med tanke på at vannslangen var gravd ned.. 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 fjær skrev (8 timer siden): Litt tungvint å flytte rundt på det kjøkkenet med tanke på at vannslangen var gravd ned.. "Gravd ned". Nei, den var skjult i grusen, ikke gravd ned. Anonymkode: 9e3da...a03
fjær Skrevet 9. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: "Gravd ned". Nei, den var skjult i grusen, ikke gravd ned. Anonymkode: 9e3da...a03 Uansett upraktisk å flytte rundt på kjøkkenet med en slange skjult i grusen. Mulig det blir bedre om de lager platting kjøkkenet skal stå på? 1
fjær Skrevet 15. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2021 Jeg må si jeg synes det kjedeligste rommet vant. Fargeløst og flatt.. Men regna med at de vant, da de har samme fargeskala som Aina bruker. Far er en flink snekker, men selve rommet var kjedelig. Jeg hadde tvillingene som favoritt, både ute og inne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå