Gå til innhold

Isbiter i vagina

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen prøvd dette? Hvordan var det? Var det partneren din som gjorde det?

Eller bare tanker rundt det?

Anonymkode: 6a1a6...401

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 0e22e...1ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt det, men jeg har hatt en kondom med is i. Det var kaldt! :laugh:

Anonymkode: f69d8...231

AnonymBruker
Skrevet

Inni skjeden, liksom? Høres rart ut. 

Hadde one night stand en gang med en kar som var utrolig flink til å slikke, han brukte isbiter. 

Puttet dem ikke inn i vagina da, men brukte utenpå. Lurer på om han hadde dem litt i munnen før han slikket, og lot dem gli over brystvortene og på innsiden av låret imens han slikket og sånt. Husker ikke helt hva han gjorde, det er hundre år siden og jeg var dritings. Men husker det var digg!

Nå var han som sagt en trollmann med tunga generelt, da.

Anonymkode: 2aa2f...ac7

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk uvi, så ble aldri gjort igjen. Brr 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde bare kjempevondt.

Anonymkode: e491c...c9a

AnonymBruker
Skrevet

Ikke en plass jeg vil ha frostskader akkurat.

Anonymkode: 90743...4b5

AnonymBruker
Skrevet

Hørte om en dame som havnet på sykehuset etter at de hadde lekt seg med en ispinne. Ville ikke gjort det nei!

Anonymkode: d213f...438

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 11.55):

😄

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe gøy? Jeg har litt lyst å prøve.

Anonymkode: 6a1a6...401

• Liker 1
Skrevet

Jævlig kaldt og skal ikke gjentas

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snøbad  etter badstu må da være bedre...

Anonymkode: ad8eb...059

Skrevet

Kan ikke skjønne annet enn at isbiter demper ereksjonen, så hva er hensikten i bruke den i vagina? Hadde det vært brukt på pupper har det jo heller gitt mere ubehagelig pirring. Noe som gjør at brystvorte krymper og blir steinhard som i en opphisselse... Den isbiten tror jeg nok har smeltet ganske fort, noen kvinner er jo så varm som sola🙈

AnonymBruker
Skrevet

Tenker bare en ting jeg nå: UVI !!! 😆

Anonymkode: 16533...6c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Kan ikke skjønne annet enn at isbiter demper ereksjonen, så hva er hensikten i bruke den i vagina? Hadde det vært brukt på pupper har det jo heller gitt mere ubehagelig pirring. Noe som gjør at brystvorte krymper og blir steinhard som i en opphisselse... Den isbiten tror jeg nok har smeltet ganske fort, noen kvinner er jo så varm som sola🙈

Har ikke prøvd akkurat dette, og mener jeg har lest noe om at du kan få frostskader av å gjøre dette 😅 men jeg har en glass dildo og en i metall. Det er helt utrolig hvor deilig det er når den føres inn kald. Det gir noe ekstra til hele greia. Kan ikke si hva, men et eller annet 😄

Anonymkode: 66e91...de2

AnonymBruker
Skrevet
On 4/8/2021 at 9:59 AM, AnonymBruker said:

Inni skjeden, liksom? Høres rart ut. 

Hadde one night stand en gang med en kar som var utrolig flink til å slikke, han brukte isbiter. 

Puttet dem ikke inn i vagina da, men brukte utenpå. Lurer på om han hadde dem litt i munnen før han slikket, og lot dem gli over brystvortene og på innsiden av låret imens han slikket og sånt. Husker ikke helt hva han gjorde, det er hundre år siden og jeg var dritings. Men husker det var digg!

Nå var han som sagt en trollmann med tunga generelt, da.

Anonymkode: 2aa2f...ac7

Det holdt jeg på med en stund for mange år siden også. Merket god respons på det.

Anonymkode: c71fd...712

AnonymBruker
Skrevet

Eskimopussy?

Anonymkode: 0e754...ded

Skrevet

Isbiten skal IKKE inn, bare brukes til å pirre med på utsiden‼️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...