AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Hvorfor skjedde det? Trodde at når man først fikk ny så var det det man fikk fremover? Anonymkode: fb96d...2d8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Jeg fikk også det. Det gir ikke mening og er veldig irriterende å måtte vente på oppgjør helt til juni. Anonymkode: 538a0...d71
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Men dette må vel være en seriøs teknisk feil? Er det noen i Skatteteten her som kan svare på hvorfor slike feil oppstår? Anonymkode: fb96d...2d8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 I år ska vell alle få både ny og gammel. Så mulig teknisk feil dere bare har fått gammel? Anonymkode: 05a33...60a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I år ska vell alle få både ny og gammel. Så mulig teknisk feil dere bare har fått gammel? Anonymkode: 05a33...60a Nei. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattemelding/skattemelding-for-person/ny-skattemelding/ Anonymkode: 8d1ad...7f6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattemelding/skattemelding-for-person/ny-skattemelding/ Anonymkode: 8d1ad...7f6 Flere jeg har snakket med (samboer og venniner) har nettopp dette, og skatteetaten sa dette var tilfelle når jeg snakket med dem. Jeg fikk ny skattemelding 23.Mars, og fikk som alle skulle i følge skatteetaen tilgang til gammel type på altinn i tillegg 7.April. Likt som jeg gjorde i fjor. Anonymkode: 05a33...60a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattemelding/skattemelding-for-person/ny-skattemelding/ Anonymkode: 8d1ad...7f6 Og i denne står det ikke noe om at du ikke får begge, men at noen får den gamle. Har du vært inne på altinn for å se? Det står "til utfylling skattemelding". Den fikk jeg ingen mail om men den lå der, og i følge skatteetaen var dette i tilfelle man ønsket å tilføye noe men man trengte kun å levere inn den ene (helst nye). Anonymkode: 05a33...60a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #8 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og i denne står det ikke noe om at du ikke får begge, men at noen får den gamle. Har du vært inne på altinn for å se? Det står "til utfylling skattemelding". Den fikk jeg ingen mail om men den lå der, og i følge skatteetaen var dette i tilfelle man ønsket å tilføye noe men man trengte kun å levere inn den ene (helst nye). Anonymkode: 05a33...60a Påstanden din var «I år ska vell alle få både ny og gammel». Dette stemmer ikke. De fleste skal få ny skattemelding, men ikke alle. Hvis du mente at de som har fått ny også skal få gammel så er det korrekt, men det var ikke det du skrev. Anonymkode: 8d1ad...7f6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #9 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Påstanden din var «I år ska vell alle få både ny og gammel». Dette stemmer ikke. De fleste skal få ny skattemelding, men ikke alle. Hvis du mente at de som har fått ny også skal få gammel så er det korrekt, men det var ikke det du skrev. Anonymkode: 8d1ad...7f6 Jo det er det jeg skrev men det kan nok tolkes på to måter, da gjør jo selsagt noen sak utav det. Men jeg mente selvsagt ikke at alle får ny, men at alle får ny og gammel sammen. KG på sitt beste dette🤣 Anonymkode: 05a33...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå