Gå til innhold

Nybegynner her i forumet- tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært aktiv på et så stort forum med så mange brukere. Synes det er et spennende forum fordi vi finner så mange spennende og interessante tema og meninger her inne. MEN opplevelser det dessverre litt rotete. Feks foretrekker jeg foreløpig å være anonym. Da har jeg store problemer med å finne igjen svar på kommentarene mine, og ja, til og med innleggene mine. Prøver å trykke ‘følg tråd’, men finner dem ikke igjen likevel. Det ender bare med at hundrevis av kommentarer fyller søppelboksen i e-posten min og jeg finner ikke innlegget mitt igjen der heller. Tipper det bare er jeg som ikke har skjønt hvordan jeg kan få en ryddigere oversikt. Kanskje det ikke er mulig som anonym? NoeN tips forøvrig?

Anonymkode: c8361...3bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk på favoriser. Da kommer tråden opp i mine innlegg :) Velkommen hit, forresten!  :velkommen:

AnonymBruker
Skrevet
jukkapalme skrev (18 minutter siden):

Trykk på favoriser. Da kommer tråden opp i mine innlegg :) Velkommen hit, forresten!  :velkommen:

Favoritter mener du kanskje? Takk for tips, skal prøve det🤗

AnonymBruker
Skrevet
jukkapalme skrev (På 8.4.2021 den 3.49):

Fant ikke ut av det🙈 Finner fortsatt ikke igjen innleggene mine som anonym. Kun med nick. Fant såvidt tilbake til dette også🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...