Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 Vanligvis når det er snakk om sex-overgrep, pleier det å komme en tråd hvor folk har sinte smiley-orgier. Hvorfor har ikke dette skjedd nå, etter disse tallene? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288401
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Vanligvis når det er snakk om sex-overgrep, pleier det å komme en tråd hvor folk har sinte smiley-orgier. Hvorfor har ikke dette skjedd nå, etter disse tallene? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288401 ← Et overgrep er et overgrep, uavhengig av kjønn og alder på overgriperen. Om jeg kommuniserte hovedsaklig ved hjelp av smileyer, så kunne kanskje spysmileyen vært et nødvendig tegn, på linje med de sinte, oppgitte og fortvilte variantene. Jeg tillater meg å spørre deg trådtarter: Hvor vil du hen? Hva er målet ditt med å etterlyse smilefjes? Du klarer garantrert å henlede brukernes oppmerksomhet bort fra overgrep mot gutter om det er det du vil. -Men velg en tullesak neste gang du leker deg. OK?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Et overgrep er et overgrep, uavhengig av kjønn og alder på overgriperen. Om jeg kommuniserte hovedsaklig ved hjelp av smileyer, så kunne kanskje spysmileyen vært et nødvendig tegn, på linje med de sinte, oppgitte og fortvilte variantene. Jeg tillater meg å spørre deg trådtarter: Hvor vil du hen? Hva er målet ditt med å etterlyse smilefjes? Du klarer garantrert å henlede brukernes oppmerksomhet bort fra overgrep mot gutter om det er det du vil. -Men velg en tullesak neste gang du leker deg. OK? ← Flaut innlegg, og bekreftet vel bare det jeg trodde...
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #4 Skrevet 29. august 2005 Flaut innlegg, og bekreftet vel bare det jeg trodde... ← At du bare er ute etter å skape trøbbel. Ja, enig i det. Sånn, der fikk du smileyene du ønsket deg.
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2005 #6 Skrevet 29. august 2005 Du skal ikke se bort ifra at det hjelper å åpne for diskusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå