ME97 Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Hei. Vi skal snart bli prøvere og sist mnd prøvde jeg faktisk clearblue digital EL test for første gang. Testet kun én gang da jeg føler jeg har relativt god kontroll på syklusen og ikke vil ta heeelt av (enda hvertfall😂) jeg tok testen ut fra beregningen Flo ga som selve eggløsningsdagen. Fikk stillestående smilefjes som jeg har skjønt er den høyeste fertil- indikatoren ? Men uansett, når ville dere regnet selve EL ift testen? Kan det hende Jeg må anslå el til en dag eller to etter det Flo kalenderen gjør? takk for svar Endret 7. april 2021 av ME97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 7. april 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 7. april 2021 ^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 7. april 2021 #3 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg testet med den rosa denne måneden. Fikk smilefjes tirsdag, onsdag og torsdag, rakk ikke å teste på fredag (som var beregnet EL-dag i følge appen, negativ/runding på lørdag! Så smilefjes i hvert fall i 3 dager da, før EL skjedde 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. april 2021 #4 Del Skrevet 8. april 2021 Det er veldig individuelt hvor lang eller kort LH-topp man har. Det er på LH-topp at man får positiv test (smil). Noen har kun smil èn ettermiddag, mens andre har i flere dager. Og så kan det variere innad samme kvinne. I november hadde jeg positiv EL-test i fire dager på rad, mens i desember var det kun èn dag. Mange liker å EL-teste helt til den blir negativ igjen nettopp for å finne ut av dette. For de aller fleste skjer ikke EL før testen blir negativ igjen så. Denne syklusen jeg er i nå fikk jeg positiv EL-test tirsdag og onsdag, og så kom EL på torsdag (jeg temper, så den bekreftet det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå